zoomit

همه‌چیز درباره سفرهای دورقمی مستربلیط

همه‌چیز درباره سفرهای دورقمی مستربلیط

با توجه به اینکه این کمپین سروصدای زیادی به پا کرده و افراد زیادی از سراسر کشور از تخفیف‌های ویژه‌‌ی آن استفاده کرده‌اند، مدیر مارکتینگ شرکت مستربلیط، مهران شهبازی در گفت‌وگویی، از اهداف این کمپین و ماهیت آن صحبت کرد.

در ابتدا، مهران شهبازی گقت: مستربلیط، اولین سامانه‌یخرید آنلاین بلیط هواپیما در ایران است. این سامانه با شعار سفر برای همه و با اعتقاد به اینکه سفر کردن، می‌تواند دنیا را به مکان بهتری تبدیل کند، تلاش می‌کند تا خدمات مربوط به سفر را به صورت ساده، سریع و به صرفه دراختیار مشتریان قرار بدهد. امکاناتی مثل پیش بینی قیمت، پشتیبانی ۲۴ ساعت، اطلاع‌رسانی کاهش قیمت، تخفیف‌های لحظه آخری بلیط هواپیما و تضمین کمترین قیمت رزرو هتل، همه و همه برای این هدف ایجاد شده‌اند.

چطور دورقمی سفر کنید؟

وی در ادامه‌ی صحبت‌های خود، در مورد جزئیات کمپین دورقمی سفر کن مستربلیط، افزود: در کمپین دورقمی سفر کن مستربلیط، هر دو ساعت یک بلیط پرواز دورقمی ارائه می‌شود. قیمت این بلیط‌ها از هر کجای ایران به مقصد تهران، ۹۰ هزار تومان، به مقصد کیش، ۹۸ هزار تومان و به مقصد مشهد ۹۵ هزار تومان است. در کنار این پیشنهاد‌های دورقمی، کاربران می‌توانند از تخفیف‌های ۱۰ الی ۴۰ درصدی دیگر که روی بلیط هواپیما از مبادی و مقاصد مختلف اعمال می‌شوند نیز استفاده کنند. کاربران هیچ سفری را از دست نمی‌دهند. کافی است وارد صفحه‌ی سفرهای دورقمی مستربلیط شده، مبدأ و مقصد و شماره‌ی موبایل خود را وارد کنند تا پیشنهاد‌های ویژه‌ی سفر دلخواهشان، دو ساعت قبل از باز شدن به آن‌ها ازطریق پیامک اطلاع‌رسانی شود.

این پایان تخفیف‌های مستربلیط نیست! هر روز ساعت ۱۶، تخفیف ۱۵۰ هزار تومانی هتل نیز در صفحه‌ی سفر‌های دورقمی قرار می‌گیرد.

قرعه‌کشی جایزه‌ی ۵۰،۰۰۰،۰۰۰ تومان

او یک خبر خوش هم به کاربران مستربلیط و شرکت‌کنندگان در این کمپین داد و اضافه کرد: در این کمپین علاوه بر اینکه پیشنهاد‌های ارزان خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل به کاربران پیشنهاد می‌شود، یک قرعه‌کشی جایزه ی ۵۰،۰۰۰،۰۰۰ تومانی وجود دارد که برنده ی آن از بین افرادی که تا پایان زمان کمپین یعنی ۲۸ام اسفند ماه خرید داشته‌اند انتخاب می‌شود. افراد با وارد کردن شماره‌ی موبایل خود یک شانس، با هر خرید از مستربلیط ۵ شانس و با معرفی کمپین دورقمی سفر کن به دوستان و هر خرید آن‌ها از ۱۰ شانس اضافه برای برنده شدن در قرعه‌کشی جایزه‌ی ۵۰،۰۰۰،۰۰۰ تومان پول نقد برخوردار می‌شوند.

نماد دورقمی سفر کن:

حتماً شما هم در وبگردی خود در سایت‌های مختلف، با تبلیغاتی شبیه به تبلیغات زیر روبه‌رو شده‌اید! مستربلیط برای کمپین خود، از نماد پیروزی که نشان‌دهنده ی سفر‌های دورقمی نیز هست و شخصیت‌های معروفی مثل چرچیل، بروسلی، کریستیانو رونالدو، جوکر و… استفاده کرده که جذابیت خاصی به این طرح‌ها بخشیده است.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا