شبكه اجتماعی

امکان پیش نمایش لینک‌های اینستاگرام در توییتر فراهم شد

توییتر از این پس به کاربران این پلتفرم اجازه‌ می‌دهد که پیش نمایشی از لینک‌های اینستاگرام قرار داده شده در این شبکه اجتماعی را مشاهده کنند.
 
به گزارش نیوزلن و به نقل از  engadget، از این پس برای مشاهده محتوای لینک‌های اینستاگرام در توییتر نیازی به ورود به آنها ندارید. توییتر به تازگی امکان مشاهده پیش نمایش لینک‌های اینستاگرام را برای نرم افزارهای رسمی و نسخه تحت وب پلتفرم خود عرضه کرده است.
 
به این ترتیب اگر شخصی پستی را در اینستاگرام به اشتراک بگذارد، کاربران پیش نمایشی از محتوای به اشتراک گذاشته شده را مشاهده خواهند کرد و در صورت تمایل برای تماشای محتوای کامل‌ می‌توانند روی لینک ارائه شده کلیک کرده و به اینستاگرام وارد شوند.
 

 

 
این اقدام به نوعی آشتی توییتر با اینستاگرام محسوب‌ می‌شود. قابلیت یکپارچه سازی تصویر توییتر در اینستاگرام در سال ۲۰۱۲ برای همیشه منتفی شد و از آن زمان تا کنون هر دو شبکه اجتماعی به شدت در مقابل ویژگی‌های مرتبط با پیش نمایش محتوای یکدیگر مقاومت‌ می‌کردند.
 
توییتر ترجیح‌ می‌داد که کاربران تصاویر را مستقیما در این شبکه اجتماعی آپلود کنند و اینستاگرام نیز هیچ فرصتی را برای نگه داشتن کاربران در پلتفرم خود از دست نمی‌داد. با این حال به نظر‌ می‌رسد که این بار توییتر اندکی عقب نشینی کرده است و سعی دارد به این دشمنی نهان ولی دیرینه پایان بدهد.
 
هنوز مشخص نیست که دلیل اصلی توییتر برای این اقدام چیست و آیا اینستاگرام نیز ویژگی مشابهی را به نفع توییتر در پلتفرم خود را اندازی خواهد کرد یا خیر. در هر صورت این خبر برای کاربران شبکه اجتماعی توییتر خوشحال کننده است و موجب صرفه جویی در زمان صرف شده برای تولید محتوا و نیز بررسی محتواهای ارائه شده‌ می‌شود.
 

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا