zoomit

مدل «ارزان» اپل ویژن، ۱۲۰ میلیون‌ تومان قیمت خواهد داشت

مدل «ارزان» اپل ویژن، ۱۲۰ میلیون‌ تومان قیمت خواهد داشت

اپل خود را برای عرضه‌ی اولین مدل هدست ویژن پرو در اوایل سال آینده آماده می‌کند و تیم‌های محصول این شرکت درحال‌حاضر روی مدل‌های بعدی محصول مورداشاره تمرکز کرده‌اند. در خبرنامه‌ی Power On مارک گورمن اشاره شده که اپل تصمیم دارد با حذف برخی ویژگی‌های ویژن پرو، نسل بعدی این محصول را با قیمتی ارزان‌تر روانه‌ی بازار کند.

ظاهراً هدف اپل این است قیمت نسل بعدی ویژن پرو را به ۱۵۰۰ تا ۲۵۰۰ دلار کاهش دهد. گورمن گزارش داد یکی از راهکارهای غول فناوری اهل کوپرتینو برای کاهش قیمت این محصول، حذف قابلیت EyeSight است؛ ویژگی جذابی که از نمایشگر OLED بیرونی روی هدست برای نمایش حالات چهره‌ی کاربر به افراد دیگر استفاده می‌کند.

گورمن همچنین اعتقاد دارد اپل برای کاهش قیمت مدل بعدی ویژن پرو، احتمالاً تعداد دوربین‌ و حسگرهای آن را در مقایسه‌ با نسل کنونی این هدست کاهش خواهد داد.

حذف ویژگی EyeSight منطقی به‌نظر می‌رسد زیرا تقریباً هیچ مزیتی برای کاربر ندارد. این قابلیت در درجه‌ی اول به سایر افراد حاضر در اتاق کمک می‌کند از آنچه کاربر هنگام پوشیدن ویژن پرو انجام می‌دهد، آگاه شوند.

قطعاً اضافه‌شدن هر قابلیت پیشرفته‌ای به ویژن پرو، هزینه‌هایی دارد و باید دید اپل چگونه قیمت هدست واقعیت مجازی خود را کاهش خواهد داد. براساس برخی گزارش‌ها، این شرکت همچنین درحال توسعه‌ی نسخه‌های دیگری از ویژن پرو است که وزن کمتری دارد و کاربر می‌تواند راحت‌تر از آن استفاده کند.

منبع : زومیت

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا