zoomit

اسکرول با سرعت بالا با جدیدترین به‌روزرسانی تلگرام

چند هفته پیش، متا (فیسبوک سابق) و اپلیکیشن‌های آن ازجمله واتساپ و اینستاگرام دچار مشکل جهانی شدند و همین مسئله باعث شد سیل عظیمی از کاربران فضای مجازی به‌سمت تلگرام سرازیر شوند. احتمالا چنین اتفاقی بر نقشه‌ی راه به‌روزرسانی توسعه‌دهنده‌ی این پیام‌رسان تأثیر گذاشته است. به‌تازگی به‌روزرسانی جدیدی برای تلگرام منتشر شده که ویژگی‌های جدید زیادی به‌همراه ندارد؛ اما برخی از ویژگی‌های موجود را بهبود می بخشد.

به‌گزارش فون‌آرنا، به‌عنوان مثال نوار تاریخ جدیدی درکنار صفحه‌ی رسانه‌ی مشترک (Shared Media) برای اسکرول سریع‌تر اضافه شده است. کاربران حتی می‌توانند با استفاده از انگشتان خود صفحه موردنظر را بزرگ‌تر یا کوچک‌تر کنند تا بتوانند راحت‌تر رسانه‌های موجود را بررسی کنند.

علاوه‌براین، اکنون به این بخش Calendar View نیز اضافه شده تا کاربران تلگرام بتوانند به‌سرعت رسانه مربوط به زمانی خاص را پیدا کنند. به‌سادگی روی نوار تاریخ ضربه بزنید تا پنجره تقویم با پیش‌نمایش رسانه باز شود. سپس برای دیدن همه‌ی رسانه‌های موجود در تاریخی مشخص، روی زمان موردنظر کلیک کنید. فیلتر جدیدی نیز برای این قسمت تعبیه شده که با اعمال آن‌ می‌توان انتخاب کرد ویدئو یا عکس یا هر دو نمایش داده شوند.

تم تلگرام

تلگرام کاربران iOS نیز در حال دریافت تم‌های جهانی صفحه‌ی چت است. همان ۸ تمی که می‌توان برای چت‌های فردی تنظیم کرد، اکنون برای کل این اپلیکیشن در iOS دردسترس است.‌ تم‌ها را می‌توان شخصی کرد و رنگ و الگوی آن‌ها را نیز تغییر داد.

درضمن، صفحه‌ی تنظیمات در iOS دوباره طراحی شده تا با سبک iOS 15 سازگاری داشته باشد. درنهایت نیز، باید به این مسئله اشاره کرد که به‌روز‌رسانی مذکور ایموجی‌های تعاملی جدیدی را به هر دو نسخه‌ی اندروید و iOS تلگرام اضافه می‌کند.

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا