zoomit

ظاهراً سونی قصد دارد شارژر را از جعبه اکسپریا وان مارک ۴ حذف کند

ظاهراً سونی قصد دارد شارژر را از جعبه اکسپریا وان مارک ۴ حذف کند

به‌گزارش notebookcheck، خبر خوب و بدی برای طرفداران اکسپریا سونی منتشر شده است؛ خبر خوب اینکه گوشی پرچم‌دار ۲۰۲۲ سونی (اکسپریا وان مارک ۴) در مقایسه با نسل قبلی خود در بخش دوربین سلفی احتمالاً ارتقا پیدا می‌کند. برای یادآوری، اکسپریا وان مارک ۳ (Xperia 1 III) دارای دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است و ظاهراً اکسپریا وان مارک ۴ (Xperia 1 IV) به دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسل تقویت‌شده مجهز خواهد شد.

همان‌طور که علاقه‌مندان به عکاسی با گوشی‌های هوشمند می‌دانند، وقتی از کیفیت صحبت می‌شود، تعداد مگاپیکسل را نباید ملاک قرار داد. بااین‌حال، طبق شایعات فراوان مبنی بر اینکه گوشی پرچم‌دار ۲۰۲۲ سونی نسبت به Xperia 1 دوربین اصلی بهبودیافته‌تری خواهد داشت، به‌نظر می‌رسد که این بهبود به‌طور مشابه شامل دوربین سلفی نیز می‌شود. منبع اطلاعات مذکور ظاهراً یکی از مهندسان سونی است؛ اما فعلاً نمی‌توان صحت آن را رسماً تأیید کرد.

خبر بدی که احتمالاً طرفدران سونی را ناراحت خواهد کرد، به موضوع حذف شارژر در جعبه‌ی پرچم‌دار آینده‌ی این شرکت اشاره دارد. البته، تولیدکنندگان اظهار دارند که حذف شارژر به این معنی است که افراد با خرید محصول به محیط زیست کمک می‌کنند؛ اما بسیاری استدلال می‌کنند که این اقدام فقط به معنای کسب درآمد بیشتر برای تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند است.

مقاله‌ی مرتبط:

  • تصاویر واقعی اکسپریا وان مارک ۴، رنگ نقره‌ای این گوشی پرچم‌دار را نشان می‌دهد

براساس گزارش‌ها، اپل با حذف شارژر از جعبه‌‌های آیفون و ایرپادها، بیش از ۵٫۵ میلیارد دلار صرفه‌جویی کرده است؛ بنابراین جای تعجب نیست که سونی با پرچم‌دار ۲۰۲۲ خود این این مسیر را دنبال کند. باوجوداین، طبق شایعات، قیمت گوشی اکسپریا وان مارک ۴ بسیار بالا خواهد بود؛ بنابراین پرداخت هزینه برای شارژر جداگانه شاید برای برخی افراد سخت باشد.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا