کسب و کار

در بازسازی منزل این اصول را بدانید

در بازسازی منزل این اصول را بدانید

—————- رپرتاژ آگهی —————–

برای ساخت و ساز ساختمان‌ها و یا مرمت و بازسازی ساختمان علاوه بر استفاده از نظارت و خدمات مهندسان عمران و معماری به افراد دیگری هم نیاز است تا خواسته‌های مهندسان ساختمان را برآورده کنند. مثلا برای ساخت یک ساختمان از شروع تا پایان به کمک و تخصص افرادی که خدمات بنایی مثل گچ‌کاری، کاشی کاری و … را ارئه می‌کنند نیاز است. بسیاری از افراد تصور می‌کنند با پایان ساخت ساختمان کار تمام شده است اما ساختمان نیز مانند بسیاری از چیزهای دیگر به تعمیر و نگهداری نیاز دارد و درصورتی که در نگه داری آن قصور شود ممکن است هزینه‌های جانبی و سنگینی را به صاحبخانه وارد کند.
ما در این مقاله سعی می‌کنیم برخی از خدماتی که ممکن است برای ساخت و یا بازسازی ساختمان نیاز است را معرفی کنیم.
 
اصول اولیه بازسازی ساختمان چیست؟
بازسازی ساختمان علاوه بر اینکه ممکن است برای تعمیر و بهبود وضعیت ساختمان انجام شود، یکی از روش‌هایی است که از قدیم برای تغییر دکوراسیون نیز از آن استفاده می‌کردند. امروزه نیز به دلیل هزینه‌های بالای ساخت و ساز بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند از بازسازی و نوسازی به جای ساخت و ساز استفاده کنند. برای شروع  بودجه‌ای که قرار است به این کار اختصاص یابد باید مشخص باشد و بر اساس بودجه الویت‌ها مشخص گردد.در این صورت قسمت‌هایی از ساختمان که به بازسازی نیاز دارند مشخص خواهند شد و با توجه به بودجه هر کدام که ضروری تر هستند در الویت قرار خواهند گرفت. مثلا مقاوم سازی ساختمان و سفت کاری جاهایی که ترک برداشته اند جز اقدامات ضروری محسوب می‌شوند.
 
گچکاری و گچ بری
در ساخت و ساز ساختمان چه در مرحله سفت کاری و چه در مرحله نازک کاری، گچکاری ساختمان یکی از خدمات پرکاربرد محسوب می‌شود. گچ به دلیل شکل پذیری مناسب، در دسترس بودن، عایق صدا بودن و… یکی از پوشش‌های مناسب برای سقف محسوب می‌شود. همچنین در مرحله نازک کاری برای زیرسازی دیوارها استفاده می‌شود. علاوه بر موارد بالا می‌توان برای تزئین سقف از گچ‌بری و ابزارهای گچی استفاده کرد. برا گچ کاری و گچبری ساختمان نیز می توان از یک گچکار خوب و مطمئن که هم به امور سفید کاری و هم به امور گچ کاری مسلط باشد، کمک گرفت

خدمات کاشی کاری و سرامیک کاری
یکی دیگر از خدماتی که در کارهای ساختمانی بسیار پرکاربرد است کاشی کاری ساختمان و سرامیک کاری است. فضاهایی مثل سرویس بهداشتی، حمام و آشپزخانه بدلیل آب‌ریزی نسبت به فضاهای دیگر ساختمان بیشتر در معرض آسیب هستند. یکی از بهترین اقدامات در بازسازی و یا تغییر دکوراسیون این فضاها تعویض کاشی ها و سرامیک‌هاست. همچنین به مرور زمان توالت ایرانی و توالت فرنگی به دلایل مختلف مثل شکستگی و … خراب می‌شوند و نیاز به تعویض دارد. قبل از هر اقدامی در این زمینه باید از سالم بودن لوله‌ها مطمئن شد و سپس اقدامات بعدی را لحاظ کرد.
 

در بازسازی منزل این اصول را بدانید

ایمن کردن ساختمان با خدمات جوشکاری و آهنگری
فرقی نمی‌کند ساختمان نوساز باشد یا قدیمی، فرقی نمی‌کند برای ساخت و ساز و یا نوسازی اقدام شود، چون در هر صورت ایمن کردن ساختمان یکی از نکات ضروریی محسوب میشود. خدمات جوشکاری برای ساخت و نصب سازه‌های فلزی کاربرد دارد. برای ساخت نرده و حفاظ، ساخت درب و پنجره با حفاظ، ساخت و نصب درب‌های آکاردئونی و… برای تامین امنیت خانه و ساکنین آن توسط جوشکار و آهنگر انجام خواهد شد. برای این کار می توان از یک آهنگری و جوشکاری سیار خواست تا به ساختمان مراجعه کند و با بررسی های لازم موارد مورد نیاز را به شما اعلام کند.
 
استادکار چه خدماتی ارائه می‌کند
استادکار اپلیکیشنی است که خدمات ساختمانی، فنی، تعمیراتی و تمامی خدمات مربوط به منزل را ارائه می‌کند. از خدمات نظافت منزل گرفته تا خدمات بنایی، خدمات گچ‌کاری، سرامیک و کاشی‌کاری، خدمات آهنگری و جوشکاری، تعمیرات لوازم منزل، تعمیرات مبلمان و بسیاری دیگر از خدمات در استادکار قابل سفارش است و باعث می شود به بهترین متخصصان و تعمیرکاران دسترسی داشته باشید.
تیم پشتیبانی استادکار در تمامی مراحل انجام کار در کنار شماست تا از کیفیت خدمات و رضایت شما اطمینان حاصل کند. همچنین می‌توانید در صورت نیاز از خدمات کارشناسی و مشاوره که توسط متخصصان استادکار ارائه می‌شود بهره‌مند شوید.
از مهم‌ترین ویژگی‌های استادکار علاوه بر در اختیار داشتن متخصصان ماهر، ارائه قیمت‌های شفاف قبل از شروع کار است. مزیت‌های استادکار به موارد بالا محدود نمی‌شود و شما می‌توانید با مراجعه به سایت و یا اپلیکیشن استادکار از شرایط و نحوه ثبت سفارش و ویژگی‌های استادکار مطلع شوید.
 

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا