مديريت ICT

پایان راه خدمات پس از فروش اپل در روسیه!

پایان راه خدمات پس از فروش اپل در روسیه!

مراکز خدمات پس از فروش اپل در روسیه روز جمعه گزارش دادند که این شرکت آمریکایی به آنها اطلاع داده است که خدمات گارانتی مک و آیپد در این کشور پایان یافته است.

البته این نمایندگی ها ادعا کردند که ضمانت‌های رسمی همچنان برای اپل واچ، آیفون، ایرپاد و سایر ابزار الکترونیکی اعمال می‌شود.

به گزارش نیوزلن از تسنیم، مرکز خدمات پس از فروش Fixed.one با استناد به نامه ای از شرکت اپل تأکید کرد که دارندگان رایانه‌ها و تبلت‌هایی که در طول دوره گارانتی خود با مشکل مواجه می شوند، باید با فروشگاه ها تماس گرفته و درخواست بازپرداخت وجه خود را ارائه کنند.

به گفته مرکز Fixed.one، با این حال، ممکن است در چنین مواردی مشکلاتی ایجاد شود، زیرا این مراکز خدمات هستند که معمولاً وضعیت دستگاه‌ها را قبل از اینکه مالکان بتوانند وجه خود را دریافت کنند، ارزیابی می‌کنند.

بزرگ‌ترین شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای و مراکز خدمات اپل در روسیه یعنی ری:استور Re:Store، به ریانووستی گفت که هیچ اطلاعاتی در مورد پایان خدمات گارانتی ندارد و افزود که در حال انجام تعهدات خود در قبال مشتریان برای کلیه تجهیزات خریداری شده به صورت آنلاین است.

در ماه فوریه، روزنامه ایزوستیا گزارش داد که مراکز خدمات مجاز اپل در روسیه از تعمیر دستگاه های مشتریان خریداری شده در خارج از این کشور خودداری کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، پشتیبانی فنی اپل در آن زمان اعلام کرد که چنین سفارشی از سوی این شرکت وجود ندارد.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا