zoomit

اینتل گرافیک Arc A770 را با قیمت ۳۲۹ دلار معرفی کرد

اینتل گرافیک Arc A770 را با قیمت ۳۲۹ دلار معرفی کرد

امروز اینتل گرافیک جدید A770 Limited Edition، پرچم‌دار سری دسکتاپ Arc Alchemist را رونمایی کرد و گفت باید تا ۱۲ اکتبر (۲۰ مهر) برای عرضه‌ی آن صبر کنیم. به‌گزارش videocardz، در رویداد Intel Innovation مدیرعامل اینتل تأیید کرد که A770 LE برچسب قیمتی ۳۲۹ دلاری خواهد داشت که درواقع قیمت بسیار ارزانی برای این مدل تلقی می‌شود.

در این‌‌جا یادآوری می‌کنیم که A770 به پردازنده‌ی گرافیکی ACM-G10 با ۳۲ هسته Xe و حافظه ۸ تا ۱۶ گیگابایتی مجهز است. بااین‌حال، نسخه‌ی Limited Edition تنها با گزینه‌ی ۱۶ گیگابایتی VRAM عرضه می‌شود. اینتل ادعا می‌کند که گرافیکش در مقایسه‌‌با محصولات رقیب (احتمالاً سری NVIDIA RTX 3060) در ردیابی پرتو (ری‌تریسینگ) تا ۶۵ درصد عملکرد بهتری ارائه می‌دهد.

کارت گرافیک اینتل A770

مقاله‌ی مرتبط:

  • رپتورلیک اینتل معرفی شد؛ پردازنده‌‌های نسل ۱۳ با ۴۱ درصد عملکرد چندهسته‌ای بهتر ۲۸ مهر عرضه می‌شوند

متأسفانه هنوز اطلاعاتی از دردسترس‌بودن A750 یا A580 وجود ندارد و به قیمت آن‌ها اشاره‌‌ای نشده است. رایان شروت که چهره‌ی پشت کمپین بازاریابی Arc Alchemist بود، تأیید کرد که در اواخر این هفته اطلاعات بیشتری از A750 خواهیم شنید. علاوه‌براین، پت گلسینگر تأیید کرد که A770 LE در حال ارسال برای آزمایش‌کنندگان محصول است؛ درنتیجه، به‌زودی نقدهای آن‌‌ها منتشر خواهد شد. A770 Limited Edition را اینتل و فروشنده‌های همکار آن می‌فروشند. به‌خاطر بسپارید که ۱۲ اکتبر، همان روزی که عرضه‌ی این محصول آغاز می‌شود، NVIDIA GPU RTX 4090 نیز معرفی خواهد شد.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا