مديريت ICT

وزیر ارتباطات از مجلس کارت زرد گرفت

وزیر ارتباطات از مجلس کارت زرد گرفت

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز سه‌شنبه، در جریان رسیدگی به پرسش عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با ۱۱۵ رای از مجموع رای ۲۳۸ از پاسخ‌های عیسی زارع پور قانع نشدند.

«علت عدم اجرای قانون درخصوص تبدیل وضعیت ایثارگران شرکت مخابرات از سوی جنابعالی و شرکت مخابرات چیست؟» پرسشی بود که وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات جهت پاسخگویی به آن در صحن مجلس حضور یافته بود.

به گزارش نیوزلن از ایسنا، پس از استماع اظهارات طراح سوال و همچنین پاسخ‌های وزیر ارتباطات، رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ۸۰ درصد سهام شرکت مخابرات در اختیار بخش خصوصی است و تنها ۲۰ درصد آن مربوط به دولت می باشد وزیر ارتباطات نیز پیگیری خود را انجام داده و صحبت هایی در این زمینه صورت گرفته است در دو روز گذشته نیز این موضوع را پرس و جو کردم و ان شاءالله با یک هماهنگی این مشکل حل خواهد شد اما در نهایت تصمیم گیرنده درباره پاسخ‌های وزیر، طراح سوال است.

مقتدایی نیز پس از اظهارات رئیس مجلس با تاکید بر مطالبات خود عنوان کرد: معاون قوانین مجلس گفته است که علی رغم اینکه مخابرات خصوصی است، اجرای این بخش از قانون جزو تکالیف است و این شرکت مستنکف از قانون شناخته می‌شود؛ نامه‌ای که وزیر به آن استناد کرده تامین کننده منافع موکلین ما نیست. با کمال احترام به تلاش‌های صورت گرفته از مجلس شورای اسلامی می‌خواهم که درباره پاسخ‌های وزیر اظهار نظر کنند.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا