كامپيوتر همراه

قیمت آیپد ۱۰.۹ اینچی اپل به ۳۷۹ دلار کاهش یافت

قیمت آیپد ۱۰.۹ اینچی اپل به ۳۷۹ دلار کاهش یافت

آیپد ۱۰.۹ اینچی ۲۰۲۲ اپل به پایینترین قیمت خود از زمان عرضه رسیده است، به طوری که مدل وایفای ۶۴ گیگابایتی آن به ۳۷۹ دلار کاهش یافته است. این به معنای کاهش ۷۰ دلاری نسبت به قیمت معمولی ۴۴۹ دلاری در گزینه‌های آبی و نقره‌ای یا ۳۹۹ دلاری برای نسخه صورتی است.
 
به گزارش نیوزلن و به نقل از انگجت، نسخه ۲۵۶ گیگابایتی (که آن نیز در رنگ‌های آبی و نقره‌ای در بازار موجود است) نیز با ۵۰ دلار کاهش به ۵۴۹ دلار رسیده است.
 
آیپد ۱۰.۹ اینچی در اکتبر گذشته امتیاز ۸۵ را در بررسی وبسایت انگجت کسب کرده بود. این تبلت به خاطر داشتن لبه‌های صاف‌تر، حاشیه‌های نازک‌تر، دکمه Touch ID و پورت USB-C نسبت به آیپد ارزان‌تر و کوچک‌تر ۱۰.۲ اینچی نمایی مدرن‌تر دارد – شبیه به آنچه در آیپد ایر و آیپد پرو گران‌تر دیده می‌شود. تراشه A14  بایونیک جدیدترین تراشه نیست، اما به راحتی برای مصرف رسانه، کارهای سبک و سایر کارهای روزمره به اندازه کافی قدرتمند است، در حالی که هنوز عمر باتری چشمگیر ۱۰ ساعت را ارائه می‌دهد. دوربین جلوی آن در حاشیه کناری قرار گرفته است که باعث می‌شود برای تماس‌های ویدیویی در حالت افقی راحت‌تر باشد.
 
قیمت آیپد 10.9 اینچی اپل به 379 دلار کاهش یافت

البته نمایشگر آن کاملاً در سطح آیپد ایر نیست. همچنین فاقد پوشش ضد انعکاس است، بنابراین کمی بیشتر مستعد تابش خیره‌کننده است. این دستگاه فقط با قلم اصلی اپل کار می‌کند، نه با قلم نسل دوم که بسیار بهبود یافته‌تر است. همچنین از صفحه کلید جادویی مشابه آیپد ایر و آیپد پرو پشتیبانی نمی‌کند. در عوض، از لوازم جانبی خود به نام Magic Keyboard Folio استفاده می‌کند که اگرچه خوب است، اما بر روی زانوی کاربر پایدار نیست. همچنین فاقد جک هدفون است.
 
در مجموع، اگر توانایی خرید آیپد ایر را دارید، در کل بهترین گزینه است. و اگر فقط یک آیپد پرتوان با کمترین قیمت ممکن می‌خواهید، مدل ۱۰.۲ اینچی می‌تواند کمی بهتر باشد. با این حال، با این قیمت، آیپد ۱۰.۹ اینچی ارزش بهتری دارد، برای کسانی که در فکر خرید آن بوده‌اند اکنون می‌تواند فرصتی مناسب باشد.
 

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا