zoomit

آپدیت جدید کیبورد SwiftKey تولید عکس و استیکر با چت‌بات بینگ را ممکن می‌کند

آپدیت جدید کیبورد SwiftKey تولید عکس و استیکر با چت‌بات بینگ را ممکن می‌کند

کیبورد SwiftKey مایکروسافت با مجموعه‌ای جدید از ویژگی‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی به‌روز شده است. این برنامه اکنون برای آیفون، آیپد و اندروید منتشر شده و گزینه‌های جذابی ارائه می‌دهد تا بتوانید با استفاده از هوش مصنوعی، راحت‌تر بنویسید و از تصاویر ایجادشده با ابزارهای داخلی بهره ببرید. قابلیت‌های جدید این کیبورد در پست وبلاگی مایکروسافت اعلام شده است.

SwiftKey یکی از محبوب‌ترین کیبوردهایی محسوب می‌شود که برای جایگزینی با کیبورد مجازی پیش‌فرض دستگاه شما طراحی شده و قابلیت‌های بیشتری ارائه می‌دهد. در صورت تمایل می‌توانید این کیبورد را از فروشگاه گوگل‌پلی یا اپ‌استور روی گوشی خود دانلود و نصب کنید.

یکی از ویژگی‌های جذاب نسخه‌ی جدید SwiftKey، امکان ایجاد تصویر با هوش مصنوعی بینگ مایکروسافت است. این ابزار که قبلاً به‌عنوان برنامه و وب‌سایت دردسترس قرار گرفته اکنون به کیبورد مذکور اضافه شده و البته درحال‌حاضر فقط کاربران اندروید می‌توانند از آن استفاده کنند.

از نوار ابزار بینگ، روی نماد ایموجی‌ ضربه بزنید و سپس نماد Create را انتخاب کنید. در بخش متن، نوع تصویری را که می‌خواهید ایجاد کنید، توضیح دهید. برای ثبت درخواست تولید عکس روی فلش ضربه بزنید و در نهایت می‌توان یکی از تصاویر تولیدشده را انتخاب و برای شخص موردنظر ارسال کرد.

لنزهای دوربین هوش مصنوعی SwiftKey به شما کمک می‌کنند با جلوه‌های مختلف، عکس، فیلم و Gif بسازید. به‌لطف همکاری مایکروسافت و اسنپ، بیش‌ از ۲۵۰ ابزار و فیلتر برای کمک به شما در بیان ایده‌ها، احساسات و موارد دیگر در پیام‌ها روی SwiftKey ارائه شده است.

ویژگی جدید برچسب‌های هوش مصنوعی در SwiftKey به شما اجازه می‌دهد استیکرهای شخصی‌شده را براساس عکس‌های خود تولید و برای دیگران ارسال کنید. البته این ویژگی نیز درحال‌حاضر فقط روی نسخه‌ی اندروید کیبورد مذکور دردسترس قرار دارد.

در نهایت، ویرایشگر جدید SwiftKey به‌عنوان تصحیح‌کننده‌ی مجازی برای بررسی گرامر، املاء و علائم نگارشی هنگام نوشتن متن عمل می‌کند. برای استفاده از این ویژگی، هر جمله‌ای را که تایپ کرده‌اید، انتخاب کرده و روی نماد بینگ ضربه بزنید. در مرحله‌ی بعد باید گزینه‌ی Editor را انتخاب کنید و از پیشنهادهای هوش مصنوعی برای اصلاح هرگونه اشتباه بهره ببرید.

ویژگی‌های جدید SwiftKey همچنان در حال عرضه به کاربران هستند و بنابراین شاید برخی از آن‌ها درحال‌حاضر روی دستگاه شما قابل دسترس نباشد. به‌هرحال مایکروسافت تلاش می‌کند هوش مصنوعی را با اکثر محصولات و خدمات خود ادغام کند تا کاربران بتوانند نهایت استفاده را از مزیت‌های این فناوری جذاب ببرند.

منبع : زومیت

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا