شبكه اجتماعی

تیک تاک در پی تست نرم‌افزاری برای استریم آنلاین از طریق دسکتاپ

تیک تاک در پی تست نرم‌افزاری برای استریم آنلاین از طریق دسکتاپ

تیک تاک به تازگی نرم‌افزار جدیدی را به صورت آزمایشی با هدف امکان اجرای پخش زنده از طریق دسکتاپ به کاربران عرضه کرده است.
 
به گزارش نیوزلن و به نقل از  engadget، به نظر می‌رسد که قابلیت استریم آنلاین از طریق دسکتاپ برای کاربران تیک تاک فعال شده است. این سرویس نرم‌افزار ویندوزی جدیدی به نام تیک تاک لایو استدیو را تست می‌کند که کاربران از طریق آن می‌توانند با استفاده از کامپیوترشان روی این پلتفرم پخش زنده داشته باشند.
 
کاربران می‌توانند با استفاده از این نرم‌افزار به صورت مستقیم در تیک تاک لایو استریم داشته باشند. یکی از موارد اصلی استفاده از این نرم‌افزار استریم آنلاین بازی‌ها است که می‌تواند تیک تاک را به یک رقیب جدی برای سرویس‌های دیگری نظیر توئیچ تبدیل کند. کاربران لایو استدو می‌توانند محتواهایی از کامپیوتر، تلفن همراه یا کنسول بازی شان به اشتراک بگذارند.
 

 
نرم‌افزار تیک تاک لایو استدیو در حال حاضر بدون تعریف مشخصی از کاربری اش ساخته شده است. سازندگان می‌توانند ویژگی‌هایی مانند هدیه دادن، اظهار نظر و فیلترهای کلیدواژه را در این سیستم روشن کنند. با این حال هنوز امکان انتخاب پنجره‌های مرورگر به‌عنوان منبعی برای استریم ها، داشتن مادریتور یا ایجاد هشدار برای فالوورهای جدید وجود ندارد.
 
با این حال باید به یاد داشت که تیک تاک لایو استدیو هنوز در مراحل اولیه ساخت خود به سر می‌برد. این کمپانی در این رابطه اظهار داشته است که هم اکنون تنها چند هزار کاربر به این سرویس دسترسی دارند. اگر تیک تاک تصمیم بگیرد که نرم‌افزار یاد شده را رشد بدهد احتمالا این کار به مرور زمان انجام خواهد شد و به تدیج قابلیت‌های جدید به آن افزوده می‌شوند.
 
 در هر صورت اگر تیک تاک تمامی قابلیت‌های مورد نیاز استریم کنندگان را به لایو استدیو بیفزاید می‌توان انتظار داشت که کاربرانی که قصد دارند از یوتیوب یا توئیچ عبور کرده و پلتفرم جدیدی را تست کنند به این نرم‌افزار روی بیاورند. همچنین این نرم‌افزار موجب می‌شود که تولیدکنندگان تمامی محتوای پخش زنده و ویدیوهای خود را در یک پکیج کلی به کاربر ارائه کنند.
 

newslan.ir

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا