zoomit

با کمربند دوکاره ترمکر درمان سریع درد کمر ممکن شد!

با کمربند دوکاره ترمکر درمان سریع درد کمر ممکن شد!

با کمربند دوکاره ترمکر درمان سریع درد کمر ممکن شد!

اگر به‌دنبال راهی برای درمان سریع درد کمر تان هستید، کمربند دوکاره ترمکر همان راه است. این کمربند دردهای و مشکلات زیادی را پوشش داده و درمان می‌کند. کمربند ترمکر در واقع درمان سریع درد کمر در شکل های ساده و عمیق آن است :

  • دردهای بریده بریده ای در قسمت های چپ یا راست کمر.
  • دردهای عمیق کمر.
  • گرفتگی های نقطه ای کمر.
  • کمردردهای ناشی از یک رفتار ورزشی بی قاعده.
  • کمردردهای کهنه با ریشه التهابی.
  • کمردردهای ناشی از تصادف.
  • فرسایش استخوان های کمر.
  • شکستگی مهره.
  • دیسک کمر.
  • دردهای سیاتیک.

کمربند ترمکر چیست؟

کمربند ۲ کاره ترمکر یک وسیله پزشکی است که درمان سریع درد کمر به شمار می‌رود. این وسیله مؤثر با انرژی فروسرخ کار می‌کند. ناهنجاری هایی مانند گرفتگی عضلانی کمر، تنگی کانال نخاع و دیگر دردها و التهاب های منطقه کمر با کمک کمربند ترمکر التیام می یابند.

درمان سریع درد کمر : ترمکر چگونه عمل می‌کند؟

کمربند ترمکر درمان سریع درد کمر را از چندین راه انجام می‌دهد. یکی از آن‌ها شتاب بخشیدن به گردش خون و فرایند خون رسانی است. با این کار، بافت های آسیب دیده کمر بازسازی می‌شوند. سم زدایی بدن از راه تعریق یکی دیگر از راه‌ها است. شیوه بعدی، بهبود جریان لنفاوی است. در کنار آن و به‌عنوان عمل مکمل، باید به افزایش جریان عمیق خون در بافت ها اشاره کرد. خود این کار به کاهش اضطراب و استرس منتهی می‌شود. دستگاه ایمنی بدن نیز در این راستا تقویت می‌شود. فناوری تابش فروسرخی که در کمربند ترمکر تعبیه شده است تا ۳ اینچ در ژرفای بدن نفوذ می‌کنند. در واقع با این نفوذ عمیق، گرمای تابش های فروسرخ به اندام های درونی بدن می‌رسد و درد آرام می‌شود.

بهترین زمان برای تجربه درمان سریع درد کمر کمربند ترمکر، شب ها پیش از به خواب رفتن است.

فناوری فروسرخ و درمان سریع درد کمر

کمربند ترمکر برای درمان سریع درد کمر از فناوری فروسرخ بهره می‌برد. تابش های فروسرخ با مهار ریشه دردهای عمیق و التهاب ها، به آسانی می‌توانند این دردها و التهاب ها را خاموش کنند. به‌طور کلی در جهان پزشکی برای کاهش انواع ورم ها، تقلیل دردهای عضلانی، انعطاف بخشی به بافت ها، بازسازی بافت ها و تسهیل گردن خون از این تابش ها بهره می‌برند. امواج فروسرخ در حقیقت لرزش های ماساژ گونۀ کوچکی را در بافت ها ایجاد می‌کنند. این حرکت های ماساژ گونه، به افزایش گردش خون می انجامند.

کالای پزشکی فیض

کمربند ترمکر و میدان های تأثیر گذاری آن

دیسک کمر : عموماً کسانی که به‌دنبال درمان سریع درد کمر هستند از دیسک کمر رنج می‌برند. این عارضه یکی از رایج ترین شکل های درد کمر است. دیسک کمر با افزایش سن رابطه معنا داری دارد. برای درمان دیسک کمر کمربند ترمکر، اولین و آخرین پیشنهاد جامعه پزشکی است.

سیاتیک : بیماران سیاتیکی با کمک کمربند ترمکر می‌توانند درمان سریع درد کمر را تجربه کنند. کمربند فروسرخ این کار را با نرمش بخشی به بافت های عصبی پیرامون ستون فقرات انجام می‌دهد.

دردهای مکانیکی کمر : تابش های فروسرخ کمربند ترمکر، بسامد بالایی دارند. درمان دردهای عمیق کمر نیز ریشه در همین بسامدها دارد. آن‌ها در واقع سلول های درد را تحریک می‌کنند. این کنش تحریکی در بافت ها گرما می آفریند و گردش خون را در آن‌ها سرعت می بخشد. کار دیگر آن کاهش چسبندگی بافت ها است. التهاب نیز با عملکرد تابش های فروسرخ درمان می‌شود.

چرا همه متخصصان کمربندهای فروسرخ را توصیه می‌کنند؟

به خاطر درمان سریع درد کمر و مزایای دیگر آن! یک مزیت مهم کمربند فروسرخ این است که تا حالا گزارشی از زیان ها و عیب های آن به دست نیامده است. با این کمربند به جراحی نیازی نیست و استفاده از آن هیچ دردی ندارد. تابش های فروسرخ کمربند نه‌تنها هیچ آسیبی به بدن نمی رسانند؛ بلکه کلاژن سازی را هم بیشتر می‌کنند و بافت های آسیب دیده را نیز ترمیم می‌کنند.

کالای پزشکی فیض

کمربند ترمکر و محدودیت های سنی

کمربند ترمکر، کمربندی برای درمان سریع درد کمر است. بنابراین هر کس که تجربه درد کمر دارد، می‌تواند آن را به‌راحتی تجربه کند. به عبارت دیگر استفاده از این کمربند محدودیت سنی ندارد. هر وسیله ای که برای همه رده های سنی مناسب باشد، قطعاً یک وسیله ایمن است.

پس نگرانی را کنار بگذارید و با کمربند ترمکر، برای همیشه با درد خداحافظی کنید. با این کمربند، درمان درد کمر دردسترس شما است.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا