zoomit

سامسونگ بار دیگر در ویدیو تبلیغاتی جدیدی اپل و آیفون را هدف قرار داد

سامسونگ بار دیگر در ویدیو تبلیغاتی جدیدی اپل و آیفون را هدف قرار داد

سامسونگ در ماه‌های اخیر پویش تبلیغاتی جدیدی علیه اپل به راه انداخته است تا ویژگی‌‌های شاخص گوشی‌هایش را در مرکز توجه قرار دهد و کاربران آیفون را به سمت گوشی‌های سری گلکسی بکشاند، این در حالی است که فصل قبل مدیرعامل اپل از رکوردشکنی تعداد کاربران مهاجر به آیفون خبر داد و در گزارش مالی جدید گفت روند مهاجرت به گوشی‌های آیفون همچنان ادامه دارد.

تماشا در آپارات | تماشا در یوتیوب

به گزارش newslan، در ویدیوی تبلیغاتی جدید سامسونگ روی این نکته تأیید می‌شود که گوشی‌های رده‌بالای سری گلکسی دوربین پروضوح و فرم‌فکتور تاشدنی دارند، اما چنین مشخصه‌هایی در آیفون دیده نمی‌شود. ویدیوی تبلیغاتی جدید که On the Fence (به معنی مردد بودن) نام دارد، روی کاربرانی متمرکز است که برای انتخاب گزینه‌ی مناسب از بین آیفون و گلکسی تصمیم نهایی خود را نگرفته‌اند.

مقاله‌های مرتبط:

  • طعنه سامسونگ به آیفون ۱۴ در ویدیویی تبلیغاتی: نوآوری‌های گلکسی به‌این‌زودی‌ها به آیفون نمی‌آیند
  • تبلیغات عجیب سامسونگ علیه آیفون ۱۴ بیشتر مثل خودزنی است

سامسونگ – حداقل به روایت اعداد – دارای بهترین دوربین صنعت موبایل است، اما کارشناسان نظر دیگری دارند. در سال‌های آینده قطعاً آیفون تاشدنی نیز خواهیم دید تا سرانجام رقیب قدری برای سامسونگ در بازار تاشدنی‌ها از راه برسد.

سامسونگ در آستانه‌ی رونمایی آیفون ۱۴ در ویدیویی تبلیغاتی به اپل طعنه زده بود. شرکت کره‌ای در آن زمان گفت: «کمربندهای خود را برای رونمایی گوشی جدید اپل ببندید، درحالی‌که وارد دنیایی می‌شوید که توجهات به سمت شما جلب نمی‌شود.»

سامسونگ به‌دفعات تلاش کرده قابلیت‌های آیفون را سطح پایین جلوه دهد تا کاربران iOS را به سمت دستگاه‌های اندرویدی خود بکشاند.

شما کاربران newslan چه دیدگاهی درباره‌ی پویش تبلیغاتی سامسونگ دارید؟

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا