zoomit

عرضه‌ی گلکسی تب S8 احتمالا به‌دلیل شیوع ویروس کرونا در مجموعه‌ی سامسونگ به تأخیر خواهد افتاد

از زمانی که همه‌گیری ویروس کرونا زندگی ما را تغییر داده است، تقریبا دو سال می‌گذرد. این ویروس تأثیر شدیدی بر نحوه‌ی کار افراد گذاشته و شرکت‌ها مجبور شده‌اند خود را با این شرایط تطبیق دهند. باوجود واکسیناسیون سراسری شیوع بیماری همچنان ممکن است اتفاق بیفتد.

به‌گزارش سم‌موبایل، اخیرا شیوع این ویروس در شهر دیجیتال سامسونگ در سوون کره جنوبی گزارش شده است. ۱۱ کارمند واحد تجاری سیار در ساختمان R5 به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند. سامسونگ اقداماتی برای مهار شیوع این ویروس انجام داده است.

زمانی که قبلا شیوع ویروس کرونا شناسایی شده بود، سامسونگ به‌طور کامل مجموعه را تعطیل کرد. کارمندان نیز از خانه مشغول به کار بودند و فقط به‌صورت نوبتی از سایت بازدید می‌کردند. به‌نظر می‌رسد سامسونگ این‌بار رویکرد متفاوتی را در پیش گرفته است.

۷۰ درصد از کارکنان مستقر در ساختمان R5 از خانه کار خواهند کرد؛ درحالی‌که ۳۰ درصد در محل کار مشغول خواهند بود. این روند تا پایان سال ۲۰۲۱ ادامه خواهد داشت. R5 مکانی است که کار توسعه برای دستگاه‌های جدید گلکسی انجام می‌شود.

گلکسی اس ۲۲ و سری تب اس ۸ پرچمداران جدیدی هستند که سامسونگ قرار است اوایل سال ۲۰۲۲ رونمایی و عرضه کند. بسیاری از کارمندان R5 به شیوه‌های مختلفی در توسعه‌ی این دستگاه‌ها مشارکت دارند.

بدیهی است که در خانه به تجهیزات موجود در محل کار و نمونه‌های توسعه داده شده از دستگاه‌ها دسترسی نخواهند داشت؛ زیرا سامسونگ اجازه نمی‌دهد نمونه‌هایی از محصولات عرضه نشده از این مرکز خارج شوند.

این اقدام سامسونگ موقعیت سختی را برای کارمندان در محل کار ایجاد کرده است. آیا سامسونگ تیم‌هایی که روی سری گلکسی اس ۲۲ کار می‌کنند، در اولویت قرار می‌دهد یا افرادی که روی گلکسی تب اس ۸ کار می‌کنند؟ بدیهی است که سری گلکسی اس ۲۲ را در اولویت قرار خواهد داد.

بااین‌تفاسیر، فرض براین است که به‌دلیل شیوع ویروس کرونا، احتمالا عرضه‌ی گلکسی تب اس ۸ به‌تعویق خواهد افتاد؛ زیرا سامسونگ در تلاش است تا سری گلکسی اس ۲۲ را به‌موقع عرضه کند. قرار گرفتن در این موقعیت جالب نیست؛ اما درحال‌حاضر تمام افراد دنیا با این شرایط دست‌وپنجه نرم می‌کنند.

دیدگاه شما کاربران نیوزلن درباره‌ی این گزارش چیست؟

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا