zoomit

حضور شاتل موبایل در چهاردهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه

حضور شاتل موبایل در چهاردهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه

شاتل موبایل که زیرمجموعه‌ای از گروه فناوری ارتباطات و اطلاعات شاتل به‌شمار می‌رود، درنظر دارد در نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه‌های تهران از جدیدترین راهکارها و محصولات سازمانی خود رونمایی کند. این نمایشگاه از ۲ مرداد و به مدت ۴ روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد و شاتل موبایل نیز در سال ۸ و ۹ آن حضور خواهد یافت.

شاتل موبایل عموما با سیم‌کارت هوشمند خود شناخته می‌شود. محصولی که برای اولین بار در سال ۹۶ معرفی شد و سبب شد تا نام شاتل به‌عنوان اولین و تنها اپراتور مجازی نوع اول تلفن همراه کشور لقب بگیرد. سیم‌کارت شاتل برای دریافت بهترین سرویس به‌صورت هوشمند میان شبکه دیگر اوپراتورهای فعال کشور، جابه‌جا خواهد شد.

طبق اعلام روابط‌عمومی شاتل، اوپراتور شاتل موبایل درنظر دارد تا در نمایشگاه پیش‌رو از امکانات ویژه‌ای برای سازمان‌ها رونمایی کند. یکی از این ویژگی‌ها امکان ارائه سیم‌کارت با برند اختصاصی سازمان‌ها است که یک امکان جذاب برای کسب‌و‌کارها به‌شمار می‌رود. درواقع شرکت‌ها می‌توانند بدون نیاز به صرف هزینه بالای زیرساخت و تجهیزات، حتی نام شبکه را نیز به برند خود تغییر دهند. این ویژگی باعث خواهد شد تا با تعریف کردن بسته‌های مختلف باتوجه به سطوح کارمندان،‌ صرفه‌جویی قابل توجهی در میزان هزینه ارتباطی میان مدیریت و کارمندان، اعمال شود.

سرویس دیگر، APN-VPN نام دارد که صاحبان کسب‌و‌کار می‌توانند با استفاده از آن شبکه‌ای اختصاصی و ایمن را بدون نیاز به اینترنت چه به صورت سیار و چه به صورت ثابت دراختیار کارمندان خود قرار دهند. شرکت‌ها می‌توانند با استفاده از امکان فراهم شده، بدون نگرانی از امنیت شبکه، به ارسال و دریافت اطلاعات از شرکت به میزبان یا بالعکس، بپردازند.

از دیگر راهکارهای سازمانی شاتل موبایل می‌توان به سیم‌کارت هوشمند با IP استاتیک و موبایل کانکت اشاره کرد که به ترتیب برای دریافت شناسه منحصربه‌فرد و دائمی در اینترنت، و سیستم احراز هویت ازطریق سیم‌کارت کاربرد خواهند داشت. به گفته شاتل، فناوری موبایل کانکت با همکاری پژوهشکده AICT دانشگاه صنعتی شریف توسعه یافته است و در ایران فناوری مشابه آن وجود ندارد.

نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه‌های تهران تا ۵ مرداد برگزار خواهد بود و علاقه‌مندان به سرویس‌های جدید شاتل موبایل می‌توانند هر روزه از ساعت ۸ تا ۱۵ در سالن ۸ و ۹ غرفه ۳۴ نمایشگاه دائمی تهران از دیگر دستاوردهای این اوپراتور بازدید کنند. شما همچنین می‌توانید برای اطلاعات بیشتر به وب‌سایت شاتل موبایل به آدرس www.shatelmobile.ir مراجعه کنید.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا