zoomit

نحوه دریافت ریز مکالمات سیمکارت همراه اول

نحوه دریافت ریز مکالمات سیمکارت همراه اول

دریافت ریز مکالمات یا پیامک‌های همراه اول قبلا فقط به صورت حضوری ممکن بود اما در حال حاضر شما می‌توانید با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن همراه من از ریز مکالمات خود مطلع شوید که مراحل آن را در این مقاله برایتان توضیح می‌دهیم.

روش‌های دریافت ریز مکالمات ورودی و خروجی متفاوت است. برای دریافت ریز مکالمات ورودی نیاز به تشکیل پرونده در مراجع قضایی دارید اما ریز مکالمات خروجی را می‌توانید به سادگی دریافت کنید. همچنین دریافت ریز مکالمات به صورت معمول صرفا توسط مالک ممکن است و برای دریافت ریز مکالمات شخص دیگر نیاز به تشکیل پرونده در مراجع قضایی و ارائه ادله کافی دارید.

سه روش برای دریافت ریز مکالمات خروجی خطوط دائمی و اعتباری وجود دارد. روش اول حضوری است که باید مالک خط با در دست داشتن کارت ملی و سیم‌کارت فعال به مراکز تلفن ثابت در تهران یا ادارات مشترکان تلفن همراه در سایر شهرها یا نمایندگی‌های همراه اول مراجعه کند و درخواست خود را مطرح کند.

اما راه ساده‌تر این است که از طریق اپلیکیشن همراه من یا پرتال همراه من ریز مکالمات خود را دریافت کنید.

در پرتال همراه من ابتدا باید وارد منوی صورت‌حساب شوید و پس از آن گزینه ریز مکالمات و گزارش کامل را انتخاب کنید.

دریافت ریز مکالمه در اپلیکیشن همراه من هم به سادگی امکان‌پذیر است و راهنمای تصویری آن را برایتان در ادامه آورده‌ایم.

ابتدا وارد برنامه همراه من شوید و حالت پیشرفته را انتخاب کنید. در این بخش از منوی پایین صفحه گزینه خدمات را انتخاب کنید، سپس از بین گزینه‌ها روی گزینه ریز مکالمات کامل کلیک کنید.

منبع : زومیت

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا