فناوری

آیفون SE (۲۰۲۲)  شبیه آیفون سال ۲۰۱۷ خواهد بود؟

آیفون SE (۲۰۲۲)  شبیه آیفون سال ۲۰۱۷ خواهد بود؟

پایگاه خبری نیوزلن(newslan.ir) :

آیفون SE (۲۰۲۲)  شبیه آیفون سال ۲۰۱۷ خواهد بود؟

در اوایل سال ۲۰۲۱، برخی شایعات از طراحی ظاهری مدرن‌تر آیفون SE نسبت به نسل‌های پیشین صحبت می‌کردند، اما در حال حاضر، اطلاعاتی جدیدتر تا حد زیادی نا امید کننده هستند و حکایت از شباهت شدید این گوشی با مدل‌های ۲۰۱۷ دارد.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از جی اس ام آرنا، امسال در دنیای موبایل تقریباً همه تلفن‌ها، از جمله مدل‌های ارزان قیمت، به ظاهری «تمام صفحه» رضایت می‌دهند.  با این حال، آیفون SE جدید هیچ کدام از این ویژگی‌ها را نخواهد داشت.

آیفون SE (۲۰۲۲)  شبیه آیفون سال ۲۰۱۷ خواهد بود؟

 باز هم، به نظر می‌رسد خریداران آیفون SE اهمیتی نمی‌دهند که طراحی دستگاهشان چقدر قدیمی است و  تا زمانی که ارزان‌ترین آیفون موجود باشد، آن را خریداری خواهند کرد، با این وجود، این محصول احتمالاً عجیب‌ترین محصول موبایل اپل  است، با چرخه‌ی تازه‌سازی دو ساله‌اش (که در جا‌های دیگر، حتی در مجموعه‌ی خود اپل شنیده نشده است).

به هر حال، در سال ۲۰۲۴، آیفون SE باید طراحی شبیه آیفون XR و آیفون ۱۱ را داشته باشد، تنها با اندازه صفحه نمایش کمی کوچکتر. این گوشی،  Face ID دریافت نمی‌کند، اما ظاهراً با یک سنسور Touch ID تعبیه شده در دکمه پاور عرضه می‌شود.  دو سال دیگر، چنین نوآوری‌های شگفت انگیزی را در آیفون SE دریافت خواهید کرد. درباره این که آیت ارزش صبر کردن را دارد یا خیر، خودتان قضاوت کنید.

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا