فناوری

انقلابی در عکاسی گوشی‌های هوشمند با یک لنز جدید

انقلابی در عکاسی گوشی‌های هوشمند با یک لنز جدید

پایگاه خبری نیوزلن(newslan.ir) :
برای اولین بار در جهان، لنز ماکرو تلسکوپی ویژه گوشی‌های هوشمند معرفی شد.
به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل  از جی اس ام ارنا، این لنز  از فناوری تغییر حسگر  خود برای دوربین‌های گوشی‌های هوشمند استفاده کرد و اکنون یک لنز ماکرو تلسکوپی را معرفی می‌کند که قول می‌دهد نه تنها کیفیت عکس‌های ماکرو را به‌طور چشمگیری بهبود بخشد، بلکه کل تجربه عکس گرفتن از آن‌ها را نیز بهبود بخشد.
این لنز، یک لنز ماکرو تله فوتو است که از بدنه خارج می‌شود و به شما امکان می‌دهد بدون نیاز به نزدیک شدن بیش از حد به سوژه، عکس‌هایی از نزدیک بگیرید، عکاسی ماکرو یا تصویر‌برداری ماکرو نوعی عکاسی از نمای نزدیک، به‌طور معمول از سوژه‌های کوچک است. به‌طور کلاسیک سوژه موجود در یک تصویر ماکرو بزرگ‌تر از اندازه آن در طبیعت بر روی نگاتیو بوده‌است. به هر شکل امروزه تصویر‌برداری ماکرو، تهیه تصویر از سوژه در ابعاد بزرگتر و واضح‌تر از آن چیزی است که در حیات دیده می‌شود.

اکنون  این شرکت ادعا می‌کند که زوم اپتیکال ۵ برابری را ارائه می‌دهد و نتیجه نهایی با دوربین اصلی قابل مقایسه است.  این چیزی است که قبلاً با دوربین‌های ماکرو فعلی ندیده بودیم.  این فناوری همچنین امکان دیافراگم بزرگتر را فراهم می‌کند که برای عکس‌های خوب بسیار مهم است.
علاوه بر این، تکنو می‌گوید این طراحی کاملا جمع‌وجور است و نیازی به محفظه بزرگ ندارد، اما این شرکت دقیقاً نگفته است که چه زمانی باید منتظر یک گوشی هوشمند Tecno با لنز تلسکوپی جدید باشیم، اما این مطمئناً امسال خواهد بود. لینک کوتاه کپی لینک

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا