کسب و کار

روش خرید سریع سهام در بورس

روش خرید سریع سهام در بورس

—————- رپرتاژ آگهی —————–

اگر بخواهید یک سهام را در بورس ایران خریداری کنید و آن سهم در حال حاضر صف خرید داشته باشد باید نکاتی را در نظر بگیرید:
برای مثال فرض کنید سهام خودرو را می‌خواهید خریداری کنید. اگر ساعت ۱۰ صبح بخواهید سفارش خرید خود را ثبت کنید و این سهم در حالت صف خرید باشد محال است نوبت به شما برسد. زیرا نهایت به ۲۰۰ یا ۳۰۰ نفر اول صف نوبت خرید می‌رسد و باقی سفارش‌ها در پایان روز کاری بورس لغو می‌شوند. درواقع در حالتی یک سهم صف خرید می‌شود که عرضه برای آن کم است. پس همان مقدار کم به کسانی می‌رسد که درخواست خود را سریع‌تر ثبت کرده باشند. مهمترین فاکتور در نفر اول بودن زمان ثبت سفارش است!
اما چگونه ممکن است بین ده‌ها هزار نفر بتوانیم جزو نفرات اول باشیم؟ باید در زمان بازگشایی بورس شما جزو نفرات اولی باشید که درخواست خرید خود را ثبت می‌کند
 

۱- باید اینترنت پرسرعت داشته باشید.

استفاده از اینترنت بدون قطعی و پرسرعت جزو ملزومات کار در بازار بورس است. باید زمانی که درخواست ثبت سفارش را می‌زنید درخواست شما بدون معطلی به کارگزاری برسد تا کارگزاری شما آن را به هسته معاملات برساند. پس سعی کنید از اینترنتی استفاده کنید که پینگ پایینی به کارگزاری شما داشته باشد. اینترنتهایی که سرویس دهنده های اینترنت فراهم می کنند، به طور متوسط ۴۰ الی ۵۰ میلی ثانیه پینگ تا کارگزاری دارند. اما ایا می توان این پینگ تایم را به صفر رساند؟ بله استفاده از اینترنت سرور مجازی بورس سرعت بسیار بالایی دارد و پینگ آن صفر میلی ثانیه است.
 

۲- استفاده از کارگزاری مناسب و معروف

همان‌طور که گفتیم درخواست شما به کارگزاری می‌رسد و کارگزاری باید آن را به هسته معاملات بورس ارسال کند. هرچقدر هم شما سریع باشید اگر کارگزاری کند باشد یا سرعت عمل نداشته باشد نوبت به شما نمی‌رسد. پس لازم است پرس‌وجو کنید و بهترین کارگزاری بورس را انتخاب کنید. برخی از شرکت های ارائه دهنده سرور بورس در خصوص انتخاب بهترین کارگزاری هم شما را راهنمایی می کنند.
 

۳- کامپیوتر سرپا و خالی از ویروس و بد افزار

مطمئن باشید که سیستم شما به‌روز و خالی از ویروس باشد، زیرا وجود این بدافزارها باعث می‌شود سرعت ارسال درخواست‌ها به اینترنت با کندی همراه باشد. پس آنتی‌ویروس را دریابید!
 

۴- ساعت ۸:۴۴ دقیقه بیدارباشید!

مهم‌ترین مسئله‌ای که باید رعایت کنید این است که رأس ساعت ۸:۴۴ صبح همه‌چیز آماده باشد. یعنی سیستم روشن باشد داخل سامانه معاملات ورود کرده باشید و سفارش را وارد کرده باشید و منتظر باشید تا ۸:۴۴ دقیقه شود و روی دکمه ثبت سفارش بزنید. شما می‌توانید چند ثانیه قبل از شروع پیش گشایش به‌عنوان‌مثال، ساعت ۸:۴۴:۵۷ ۱۰ تا ۱۰۰ هزارتومانی ثبت کنید. گزینه‌هایی که زمان ثبت سفارش از شما تأییدیه می‌گیرد را قبل از سرخطی زدن غیرفعال کنید تا زمان شما تلف نشده، سپس کلیک کنید. به این روش خرید کردن، سرخطی زدن گفته می شود.
 

۵- خرید بالاتر از قیمت پایانی!

 

روش خرید سریع سهام در بورس

قیمت سفارش را باید ۵ درصد بالاتر از قیمت پایانی روز قبل بگذارید. در پایان همه‌چیز مثل یک دوئل است و برنده کسی است که در سریع‌ترین زمان درخواست خود را ثبت کند.
شرکت توشن اولین شرکت ارائه دهنده انواع سرور مجازی بورس ایران در کشور است و پلن های مختلفی را برای کاربران بورس ارائه می دهد. سرعت اینترنت سرورهای توشن ۱۰ گیگ بر ثانیه بوده و دارای ربات سرخطی رایگان هستند.
اگر هر گونه سوال یا ابهامی در خصوص پلن های سرور بورس دارید و یا اگر می خواهید از مشاوره رایگان کارشناسان ما هنگام خرید سرور مجازی بورس بهره مند شوید، می توانید با شماره تماس ۰۲۱۹۱۰۰۶۹۹۶ تماس بگیرید.
 

خرید عرضه اولیه بورس با ربات سرخطی

زمانی که سهمی در روز مشخصی در بورس عرضه اولیه می‌شود، به تعداد مشخصی از معامله‌گران که قصد خرید سهم را دارند، فقط تعداد مشخصی سهم به طور مساوی تعلق می‌گیرد و بعد از چند روز خرید و فروش این سهم در بازار شروع می شود. اگر این مطلب را مطالعه می‌نمایید، احتمالا در بورس فعالیت دارید یا داشته‌اید و بنابراین شاهد این موضوع که این نمادها روزهای بعد از عرضه اولیه دارای صف‌های سنگین هستند، بوده‌اید. بنابراین این نمادها احتمالا فقط به اولین معامله‌گرانی که زمان بازگشایی سفارش ثبت کرده‌اند، اختصاص داده می‌شوند. از آنجایی که تقاضا برای خرید عرضه اولیه در روزهای ابتدایی عرضه بسیار زیاد است، معامله گران با صف خرید طولانی و سنگینی مواجه می شوند.
رباتهای سرخطی به قدری سریع هستند که می‌توانند سفارش را در هزارم ثانیه ثبت کرده و سفارش معامله‌گر را در اول صف خرید یا فروش ثبت نمایند. به عنوان مثال زمانی که معامله‌گر از ربات استفاده می‌نماید، طبق درخواستی که دارد، می‌خواهد سفارش ساعت ۸:۴۵:۰۰:۰۱ ثبت شود که ربات قادر به انجام این کار است. بنابراین ربات سرخطی به معامله‌گران کمک می‌کند تا در کم‌ترین زمان ممکن سفارش ثبت نمایند و جز اولین نفرات صف شوند.>>
فاکنور مهم دیگری در معاملات سرخطی وجود دارد که آن سرعت اینترنت است. واضح است که هرچه سرعت اینترنت بالاتر باشد، سرخطی زدن در معاملات بورس موفق‌تر خواهد بود. در این نوع معامله بهتر است که درخواست خود را به صورت آنی و بدون هیچ معطلی ثبت نمایید. بدین منظور می توانید از سرور مجازی بورس استفاده نمایید.
 

سرور بورس توشن؛ مطمئن ترین انتخاب!

 

روش خرید سریع سهام در بورس

سرور مجازی بورس توشن که خود نسلی از سرور مجازی روزانه با پورت ۱۰ گیگ است بهترین گزینه از یک شرکت معتبر ایرانی است که ارائه دهنده سرور های پر سرعت از کشور های مختلف بوده و شما با تهیه این سرور ها با قیمت مناسب و ارزان، علاوه بر دسترسی به اینترنت پر سرعت تا ۱۰ گیگابیت بر ثانیه و بدون محدودیت، به پینگ تایم صفر الی یک میلی ثانیه ای به سرور های سایت های کارگزاری بورسی و دیگر سایت های داخلی دسترسی داشته باشید. این سرور ها با سخت افزار قدرتمند، به همراه پر سرعت ترین اینترنت ایران به طور کامل نیاز های شما برای زدن سرخطی خوب را بر آورده خواهند کرد.
 

خرید سرور مجازی بورس توشن

سرورهای مجازی بورس توشن به فعالان در بازار بورس کمک می کند که با انتخاب یکی از ۶ پلان مختلف سرور با مشخصات و سرعت اینترنت متفاوت، سرعت اینترنتی تا ۱۰۰۰۰ مگابیت بر ثانیه را داشته باشند. پینگ همه سرورهای مجازی بورس شرکت توشن ۰ یا ۱ میلی ثانیه است و همه افراد در هر کجای ایران که باشند می توانند از این ویژگی ها بهره مند شوند و شرکت توشن این کار را برای همه فعالان بورس در ایران آسان کرده است.
شرکت توشن اولین شرکت ارائه دهنده انواع سرور مجازی بورس ایران در کشور می باشد و پلن های مختلفی را برای کاربران بورس با بودجه های مالی متفاوت پیشنهاد می کند. سرعت اینترنت سرورهای این مجموعه ۱۰ گیگ بر ثانیه می باشد. و دارای نماد اعتماد نیز می باشد. همچنین این سرورها دارای ربات سرخطی رایگان هستند. پس با خیالی راحت می توانید از این مجموعه خرید کنید.
اگر هر گونه سوال یا ابهامی در خصوص پلن های سرور بورس دارید و یا اگر می خواهید از مشاوره رایگان کارشناسان ما هنگام خرید سرور مجازی بورس بهره مند شوید، می توانید با شماره تماس ۰۲۱۹۱۰۰۶۹۹۶ تماس بگیرید.
 

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا