نرم افزار

قوانین سختگیرانه چین برای انتشار اپلیکیشن‌های جدید

قوانین سختگیرانه چین برای انتشار اپلیکیشن‌های جدید

این اقدام در راستای پیروی از قوانین جدیدی است که ماه گذشته معرفی شد. این درحالی است که دولت چین نظارت بر اپلیکیشن های موبایل در این کشور را سختگیرانه تر کرده است. قوانین مذکور هیاهویی در این صنعت به وجود آورده زیرا قوانین انتشار اپ در دومین اقتصاد بزرگ جهان سختگیرانه تر می شود و احتمالا سبب حذف برخی برنامه ها خواهد شد.

به گزارش نیوزلن از مهر، قوانین جدید ناشران اپ موبایل را ملزم می کند تا جزئیات کسب وکار خود را در اختیار دولت قرار دهند و همچنین به فروشگاه های اپلیکیشن در چین تا پایان آگوست سال جاری میلادی فرصت داده بود تا سیستم های مخصوص ثبت این جزئیات برای نظارت بر اپلیکیشن های جدید را ایجاد کنند.

ریک بیشاپ مدیر ارشد اجرایی شرکت AppInChina در این باره می گوید: اپ استور های اندروید تایید کرده اند که اپلیکیشن های جدید باید از جمعه همین هفته به بعد جزئیات مربوطه را ثبت کنند و برنامه های موجود نیز از ۳۱ مارس به بعد جزئیاتشان را ثبت کنند. این قوانین اپلیکیشن های جهانی در فروشگاه های اپ را وادار می کند تا به عنوان یک شرکت داخلی تاسیس شوند و فعالیت یا با شرکای داخلی همکاری کنند.

قوانین جدید نشان داده اند در حالیکه به نظر می رسد مقامات سختگیری های قانونی بر بخش فناوری چین را پایان داده اند اما همچنان سعی دارند فعالیت های تجاری را در راستای آرمان های سوسیالیستی خود حفظ کنند.

هفته گذشته فروشگاه های اپ اندروید متعلق به تنست، اوپو، ویوو و چند شرکت دیگر هشداری برای ناشران اپ منتشر و اعلام کردند آنها ثبت اپلیکیشن های جدید بدون اسناد کافی را در پلتفرم هایشان ممنوع می کنند.

در این میان اپل هنوز اعلام نکرده فروشگاه اپ آن چگونه در چین فعالیت و از قوانین جدید پیروی می کند.

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا