zoomit

زوم‌لب؛ کالبدشکافی ویدیویی گلکسی S22 اولترا سامسونگ

زوم‌لب؛ کالبدشکافی ویدیویی گلکسی S22 اولترا سامسونگ

همان‌طورکه پیش‌تر در مقاله بررسی گلکسی S22 اولترا سامسونگ اشاره کردیم، این گوشی را می‌توان به‌نوعی ادای احترام و دلجویی سامسونگ از طرفداران دو آتشه‌ی سری نوت دانست؛ حتی اگر نام آن چنین حسی را القا نکند. سامسونگ فریم گوشی را از آلیاژ جدیدی موسوم به Armor Aluminium و بدنه را از جنس +Gorilla Glass Victus ساخته است. این غول کره‌ای برخلاف سال‌های گذشته که پرچم‌دارهایش را با تراشه‌ی اختصاصی Exynos در بازار خاورمیانه به‌فروش می‌رساند، این‌بار خانواده‌ی گلکسی S22 را در هر دو نسخه‌ی Exynos و Snapdragon در این بازار عرضه کرده است. به گفته‌ی سامسونگ تمام قطعات پرچمدارش، بسیار دقیق رو هم سوار شده و ساختار بسیار محکمی را به‌وجود آورده‌اند؛ اما همان‌طورکه می‌دانید برای شناخت هرچه‌بهتر قطعات درون گوشی‌های هوشمند و ساختار قرارگیری آن‌ها، راهی بهتر از کالبدشکافی و معرفی تک‌‌تک قطعات آن نیست.

در این ویدئو، پس از کالبدشکافی و توضیح کارکرد تمامی قطعات، نکاتی نیز درباره بخش‌های آسیب‌پذیر دستگاه و چگونگی جلوگیری از به‌وجود‌آمدن آسیب‌های احتمالی بیان و در‌نهایت ابزارهای مورد نیاز برای تعمیر درست و اصولی گوشی‌های هوشمند را معرفی خواهیم کرد. پیش از مشاهده‌ی ویدئو، از شما دعوت می‌کنیم تا با سابسکرایب‌کردن کانال یوتیوب و آپارات newslan، علاوه‌بر دریافت جدیدترین ویدئوها و بررسی‌های تخصصی، ما را در مسیر ارائه محتوایی حرفه‌ای‌تر و غنی‌تر همراهی کنید.

در ادامه با کالبدشکافی ویدیویی گلکسی S22 اولترا سامسونگ همراه newslan باشید:


لطفا با تماشای ویدئو در یوتیوب و سابسکرایب در کانال یوتیوب newslan، ما را در مسیر تولید محتوای باکیفیت و ارزشمند حمایت کنید.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا