تبلیغات

نحوه نصب آنتی ویروس نود۳۲ چگونه است؟

آنتی ویروس ایست اسمارت نود ۳۲ یکی از معروف ترین آنتی ویروس‌های جهان به حساب می‌آید. این شهرت و کیفیت بالای عملکرد باعث شده که افراد زیادی نصب آنتی ویروس نود۳۲ را انجام داده و از مزایای این ضد ویروس بهره مند شوند. در ادامه این مطلب سعی داریم که نحوه نصب کردن آنتی ویروس (Nod 32) را به شما آموزش دهیم. سپس مزایای این برنامه را با هم مرور خواهیم کرد.

چگونگی نصب آنتی ویروس نود۳۲

با توجه به اینکه ایست اسمارت توانسته کیفیت بالای عملکرد خود را در تست‌های مختلف به اثبات برساند، افراد زیادی هستند که نصب آنتی ویروس نود۳۲ را همان ابتدای نصب ویندوز اورجینال در برنامه کار خود برای ارتقای سیستم قرار می‌دهند. البته خرید آنتی ویروس نود۳۲ باید در گام ابتدایی انجام شود.

بعد از خرید آنتی ویروس مراحل نصب آنتی ویروس نود۳۲ نیز به شرح زیر است:

پاک کردن تمام آنتی ویروس‌ها از روی سیستم

همیشه به این فکر کنید که نصب و استفاده از چند آنتی ویروس به طور همزمان مانند استفاده همزمان چندین ماسک سه لایه برای محافظت در برابر عوامل عفونی است. بنابراین آنتی ویروسی که روی سیستم دارید پاک کنید تا دستگاه آماده نصب آنتی ویروس نود۳۲ شود.

دانلود نسخه اورجینال آنتی ویروس ایست اسمارت

پس از اینکه آنتی ویروس اورجینال نود ۳۲ را خریداری کردید، باید از لینک دریافتی، آنتی ویروس ایست اسمارت را روی دستگاه خود دانلود کنید. پس از اینکه دانلود کامل شد، نوبت به نصب آن می‌رسد.

انتخاب زبان آنتی ویروس

پس از اینکه صفحه اول آنتی ویروس را مشاهده کردید، زبان برنامه را انتخاب کرده و روی (Continue) کلیک کنید.

پذیرش قوانین برنامه

با توجه به اینکه برنامه اورجینال است و استفاده از آن قوانین مخصوص به خود را دارد، باید روی (Accept) کلیک کرده تا موافقت خود با اجرای قوانین ایست اسمارت نود ۳۲ را اعلام کنید.

انتخاب (Use a Purchased License Key)

در این مرحله با صفحه ای مواجه می‌شوید که باید از میان گزینه‌ها روی (Use a purchased License Key) کلیک کنید تا به مرحله وارد کردن کد اعتباری مرتبط با لایسنس آنتی ویروس وارد شوید. در حقیقت برای افرادی که آنتی ویروس اورجینال نود ۳۲ را خریداری می‌کنند، یک کد معتبر وجود دارد که هویت آن کاربر را در شرکت ایست اسمارت نود ۳۲ نشان می‌دهد. به همین دلیل باید از میان روش‌های فعال سازی آنتی ویروس، (Use a Purchased License Key) را برگزینید.

وارد کردن کد لایسنس آنتی ویروس

با انتخاب (Use a Purchased License Key) وارد صفحه ای می‌شوید که باید کد لایسنس آنتی ویروس را در آن به ثبت برسانید. پس از آن باید روی دکمه (Continue) کلیک کنید تا اعتبارسنجی آن انجام شود. پس از آن وارد صفحه ای خواهید شد که دروازه ورود شما به مرحله نصب آنتی ویروس است.

قیمت آنتی ویروس نود 32

تأیید برای نصب آنتی ویروس نود۳۲

در این مرحله با کلیک کردن روی (Continue) وارد مرحله نصب آنتی ویروس نود۳۲ به طور کامل خواهید شد. پس از آن وارد صفحه ای دیگر خواهید شد. باید تعیین کنید که کدام محصول از نود ۳۲ را برای استفاده لازم دارید. در این حالت با انتخاب هر دو و زدن روی دکمه (continue) وارد مرحله بعدی می‌شوید. در این بخش باید صبر کنید تا نصب آنتی ویروس ایست اسمارت به طور کامل انجام شود.

تعیین دسترسی‌های ویندوز

اکنون که نصب آنتی ویروس (Nod 32) کامل شده است، نوبت به تعیین سطح دسترسی ویندوز به این برنامه می‌رسد. به شما توصیه می‌کنیم دسترسی کامل را به ویندوز و برنامه بدهید تا بدون وجود مشکل از آنتی ویروس و قابلیت‌های آن بهره مند شوید.

در نهایت ایست اسمارت از شما می‌پرسد که آیا می‌خواهید اطلاعاتی از سیستم شما به سرور نود ۳۲ برود تا حفاظت از اطلاعات به طور کامل انجام شود؟ شما با تأیید یا رد کردن درخواست وارد مرحله پایانی می‌شوید. به شما پیشنهاد می‌کنیم که اجازه بدهید اطلاعات شما در سرور ذخیره شوند. به این ترتیب سیستم شما از نظر امنیتی بیشتر محافظت خواهد شد.

پایان نصب آنتی ویروس

در پایان که فرآیند نصب آنتی ویروس ایست پایان می‌یابد، صفحه جدیدی باز می‌شود. روی (Done) کلیک کنید تا وارد مرحله استفاده از آنتی ویروس شوید.

نصب آنتی ویروس ESET

مزایای استفاده از آنتی ویروس نود۳۲

هنگامی که آنتی ویروس را نصب می‌کنید، می‌توانید از قابلیت‌های متنوعی بهره مند شوید. این قابلیت‌ها فواید و مزایایی دارند که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

قابلیت به روز رسانی خودکار

بعد از اینکه لایسنس نود ۳۲ را خریداری کردید، کد معتبر و منحصر به فردی دارید که به شما اجازه نصب آنتی ویروس و استفاده از قابلیت‌های آن را می‌دهد.

به کار بردن حافظه کمی از پردازنده مرکزی

یکی از فواید استفاده از نسخه اورجینال آنتی ویروس این است که از حافظه (CPU) لپ تاپ و سایر دستگاه‌ها به مقدار کمی استفاده می‌کند. در نتیجه فعالیت آن با سرعت کار دستگاه تداخلی ندارد.

نصب سریع با خرید آنتی ویروس اورجینال نود ۳۲

مزیت مهمی که خرید آنتی ویروس اورجینال دارد، نصب سریع است. البته این مورد تنها مزیت خرید نسخه اورجینال نیست. شما بدون اینکه اختلالی در کار خود با آفیس، فتوشاپ، مرورگر وب و سایر برنامه‌ها داشته باشید، به کار خود ادامه می‌دهید.

ارتقای امنیت و حریم خصوصی دستگاه

با نصب آنتی ویروس نود۳۲ شاهد مراتب مختلفی از اخطارهای این برنامه از وجود لینک‌ها و مطالب یا برنامه‌های آسیب رسان هستید. بنابراین احتیاط بیشتری در استفاده از برنامه‌ها و محتواهای آنلاین و آفلاین دارید و امنیت و حریم خصوصی شما بیشتر در امان است.

ارتقای امنیت کودکان

با قابلیت کنترل والدین (Parental Control)، والدین نظارت بیشتری روی استفاده فرزندان خود از سایت‌ها و بازی‌های مختلف دارند. در واقع با این مزیت سلامت روانی و جسمانی کودکان همزمان با استفاده از دستگاه‌های متصل به آنتی ویروس بیشتر حفظ می‌شود.

جمع بندی

  • در این مطلب با مراحل مختلف نصب آنتی ویروس نود۳۲ اورجینال آشنا شدیم.
  • سپس به بررسی مزایای خریداری و نصب نسخه اورجینال آنتی ویروس اشاره کردیم.
  • شما با توجه به کارهای خود با دستگاه‌های مختلف مانند لپ تاپ، تبلت و موبایل، می‌توانید لایسنس‌های مختلف نود ۳۲ را خریداری کنید. سپس با نصب آن به شیوه مذکور از مزایای آنها بهره مند شوید.

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا