موبايل

اقدام جدید سامسونگ برای افزایش عمر باتری گوشی‌های هوشمند

اقدام جدید سامسونگ برای افزایش عمر باتری گوشی‌های هوشمند

سامسونگ گروهی از برنامه‌ها را برای حفظ عمر باتری دستگاه‌های خود محدود می‌کند.

به گزارش نیوزلن از باشگاه خبرنگاران جوان، طبق گزارشی که توسط سامسونگ منتشر شده است، این شرکت با استفاده از سرویس “GOS” عملکرد تعداد زیادی از برنامه‌های کاربردی را در برخی از تلفن‌های هوشمند گلکسی محدود کرده است. گزارش‌ها حاکی از آن است که این شرکت تعداد زیادی از برنامه‌های کاربردی را به منظور صرفه‌جویی در مصرف باتری، از جمله برنامه‌های Netflix، Tik Tok و Microsoft Office محدود کرده است.

این محدودیت در تعداد زیادی از برنامه‌ها توسط کاربران کره‌ای مشاهده شد که لیستی از نزدیک به ۱۰۰۰۰ برنامه تحت تأثیر استراتژی جدید سامسونگ را منتشر کردند. از زمانی که این مشکل فاش شد، انجمن‌های کره‌ای سامسونگ شکایات بسیاری را از سوی کاربران در مورد محدودیت‌های برنامه‌ها دریافت می‌کنند.

اگرچه بسیاری از برنامه‌های کاربردی در برخی از گوشی‌های هوشمند مانند گلکسی اس ۱ پلاس بدون محدودیت بود، اما این شرکت قصد دارد رویه‌های جدید خود را بر روی کل گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۲ اجرا کند.

همچنین مشخص شد که گروهی از اپلیکیشن‌ها هم اکنون مشمول سیاست محدودیت اعمال شده توسط سامسونگ در دستگاه OnePlus به منظور صرفه‌جویی در مصرف باتری هستند.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا