نتفلیکس امسال «۹۵ میلیارد ساعت» فیلم و سریال پخش کرد!

نتفلیکس امسال «۹۵ میلیارد ساعت» فیلم و سریال پخش کرد!
نتفلیکس میگوید درآمد تبلیغاتی این شرکت در سال جاری میلادی بهسمت دوبرابرشدن پیش میرود؛ روندی که با توسعهی پلتفرم تبلیغات داخلی نتفلیکس تقویت شده است.
نتفلیکس در گزارش مالی سهماههی دوم خود اعلام کرد که در این دوره ۱۱٫۰۸ میلیارد دلار درآمد داشته که نسبتبه مدت مشابه سال گذشته ۱۶ درصد افزایش یافته است.
کاربران در این بازه حدود ۹۵ میلیارد ساعت در نتفلیکس وقت گذراندند. سریال Adolescence با ۱۴۵ میلیون بازدید در صدر فهرست قرار دارد و پس از آن فصل دوم و سوم اسکویید گیم قرار گرفتهاند. مجموعهی Ms. Rachel که ابتدا در یوتیوب برای کودکان تولید شده بود، در رتبهی هفتم جای گرفته است.
در بخش فیلمها، Back in Action با ۱۶۵ میلیون بازدید پربینندهترین فیلم نیمهی اول سال بود و فیلمهای Straw و The Life List در ردههای بعدی قرار دارند.
انیمیشن پرطرفدار K-Pop Demon Hunters نیز از زمان انتشار در ماه ژوئن (خرداد و تیر) به ۳۷ میلیون بازدید رسید. نتفلیکس میگوید تقریباً نیمی از میزان تماشای آثار اورجینال این سرویس به محتوایی مربوط میشود که در سال ۲۰۲۳ یا قبلتر منتشر شدهاند، مانند Ozark و Orange is the New Black.
نتفلیکس در نامهای به سرمایهگذاران تأکید کرد که پلتفرم تبلیغات اختصاصی این شرکت سنگبنای استراتژی تبلیغاتی آینده است و با کمک آن میتواند ابزارهایی برای اندازهگیری بهتر، هدفگیری دقیقتر تبلیغات و قالبهای تبلیغاتی نوین ارائه دهد.
مقالههای مرتبط
نتفلیکس پیشتر اعلام کرده بود که طرح دارای تبلیغاتش بیش از ۹۴ میلیون کاربر دارد. نتفلیکس قالبهای تبلیغاتی جدیدی معرفی کرده است؛ از جمله تبلیغاتی که هنگام توقف پخش محتوا ظاهر میشوند.
نتفلیکس اخیرا قیمت طرحهای اشتراکیاش را افزایش داد؛ پلن همراه با تبلیغات از ۶٫۹۹ دلار به ۷٫۹۹ دلار رسید و ارزانترین پلن بدون تبلیغات از ۱۵٫۴۹ دلار به ۱۷٫۹۹ دلار افزایش یافت.
منبع : زومیت