zoomit

آموزش بازیابی پیامک‌های پاک‌شده در اندروید

آموزش بازیابی پیامک‌های پاک‌شده در اندروید

حتماً برای شما هم پیش آمده که پیامک مهمی را به‌طور ناخواسته از موبایل اندرویدی‌تان پاک کرده‌اید و حالا می‌خواهید آن را بازیابی کنید. در چنین شرایطی، اگر از اطلاعات‌تان نسخه‌ی پشتیبان تهیه کرده باشید، خیلی راحت و سریع می‌توانید پیام‌هایتان را بازیابی کنید اما اگر تاکنون هیچ نسخه‌ی پشتیبانی از اطلاعاتتان ایجاد نکرده‌اید هم مشکلی نیست؛ نرم‌افزارهای شخص ثالث به کمک شما می‌آیند.

درصورت حذف پیام‌ها در اندروید، چه راه‌هایی برای بازیابی آن‌ها وجود دارد؟

به‌طور کلی، برای بازیابی پیامک‌های پاک‌شده در سیستم‌عامل اندروید، ۲ راه وجود دارد:

  • اگر قبل از حذف پیام‌ها، از اطلاعاتتان یک نسخه‌ی پشتیبان تهیه کرده باشید، خیلی سریع و راحت می‌توانید آن‌ها را بازیابی کنید. گفتنی است برای استفاده از این روش، باید گوشی یا تبلت اندرویدی‌تان را یک‌بار به تنظیمات کارخانه بازگردانید.
    • اگر قبل از حذف پیام‌ها، هیچ نسخه‌ی پشتیبانی از اطلاعات‌تان ایجاد نکرده‌اید و حالا قصد بازیابی پیام‌های پاک‌شده را دارید، جای نگرانی نیست؛ می‌توانید از نرم‌افزارهای شخص ثالث که به این منظور توسعه یافته‌اند کمک بگیرید.

بازیابی پیامک‌های پاک‌شده به‌کمک نسخه‌ پشتیبان

در صورت فعال‌سازی قابلیت ایجاد نسخه‌ی پشتیبان Google Drive در گجت‌های اندرویدی می‌توان بسیاری از اطلاعات نظیر تصاویر، فایل‌ها و پیامک‌ها را بعد از حذف، بازیابی کرد. البته بزرگ‌ترین معضل استفاده از نسخه‌های پشتیبان و بازیابی اطلاعات به کمک آن‌ها، لزوم بازگردانی تنظیمات به تنظیمات کارخانه (ریست فکتوری) است؛ چراکه با انجام این کار، اطلاعاتی که در نسخه‌ی پشتیبان وجود نداشته باشند، حذف خواهند شد و تنها راه مقابله با آن، ایجاد نسخه‌ی پشتیبان از «تمام» اطلاعات موجود در گوشی یا تبلت است.

برای انجام ریست فکتوری، وارد تنظیمات (Setting) شوید و مطابق تصویر زیر، روی سیستم (System) کلیک کنید.

منبع : زومیت

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا