zoomit

آیتول؛ سامانه جامع انواع خدمات خودرو

آیتول؛ سامانه جامع انواع خدمات خودرو

خدمات خودرویی که معمولا مالکان وسایل نقلیه با آن‌ها سروکار دارند، موارد مختلفی هستند. این خدمات از استعلام و پرداخت خلافی گرفته تا پرداخت مالیات نقل و انتقال خودرو، همگی ضروری به‌شمار می‌آیند. از این روی دسترسی به سامانه جامع انواع خدمات خودرو، نظیر آیتول، کمک خواهد کرد تا بدون نیاز به مراجعه حضوری برای انجام هریک از این امور، بتوانید به راحتی آن‌ها را به‌صورت آنلاین و در مدت زمانی کوتاه پیگیری کنید و به انجام برسانید.

در این مطلب قصد داریم تا نگاهی کوتاه به سامانه جامع انواع خدمات خودرویی یعنی آیتول بیندازیم.

خدمات خودرویی آیتول

از جمله انواع خدمات خودرویی آیتول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

پرداخت خلافی خودرو

پرداخت خلافی خودرو در آیتول امکانی عالی است که با آن دیگر به مراجعه حضوری به مراکز پلیس ۱۰+ نیازی نخواهید داشت. به این ترتیب هر زمان که مایل باشید، می‌توانید خلافی خودرو خود را استعلام بگیرید و برای پرداخت آن در itoll.com اقدام کنید.

پرداخت عوارض آزادراهی

با عبور از آزادراه‌های مختلف کشور نیاز به پرداخت عوارض آزادراهی خواهید داشت که در صورت عدم پرداخت به‌موقع، مشمول جریمه متناسب با آن خواهید شد. این امکان در آیتول فراهم شده است که به راحتی عوارض آزادراهی خودرو خود را به‌صورت آنلاین پرداخت کنید.

پرداخت عوارض سالیانه

عوارض سالیانه خودرو نوعی عوارض است که شهرداری‌ها به‌صورت سالانه از مالکان خودروها دریافت می‌کنند. این عوارض درواقع بهای استفاده از خدمات شهری مانند آسفالت معابر، روشنایی خیابان‌ها، جمع‌آوری زباله و… است. در آیتول امکان پرداخت اینترنتی عوارض سالیانه خودرو فراهم شده است.

پرداخت مالیات نقل و انتقال خودرو

موقع خرید و فروش خودرو باید مالیات نقل و انتقال آن پرداخت شود که در آیتول امکان تسویه آن به شکل آنلاین وجود دارد و از این بابت معطلی و نگرانی نخواهید داشت. پرداخت مالیات نقل و انتقال خودرو از طریق آیتول با کمترین زمان ممکن قابل انجام است و نیاز به مراجعه به پلیس +۱۰ نیست.

خرید نقدی و اقساطی بیمه شخص ثالث خودرو

با توجه به افزایش قیمت قابل توجه بیمه شخص ثالث، امکان خرید اقساطی آن در آیتول برای هم‌وطنان فراهم شده است. به این صورت چه قصد خرید نقدی و چه اقساطی بیمه شخص ثالث را داشته باشید، کافی است که به اپلیکیشن آیتول مراجعه کنید.

خرید نقدی و اقساطی بیمه بدنه خودرو

در آیتول امکان خرید نقدی و اقساطی بیمه بدنه خودرو را نیز خواهید داشت. با خرید بیمه بدنه خودرو، ماشین شما در برابر خسارات مالی متعدد بیمه خواهد شد.

منبع : زومیت

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا