کسب و کار

از های فالوور بخرم یا دیجی فالوور بررسی دقیق بهترین سایت فروش فالوور

—————- رپرتاژ آگهی —————–

وجود فالوور برای بخش قابل توجهی از پیج‌های اینستاگرامی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند. بیشتر این پیج‌ها در واقع در حال گرداندن یک کسب و کار در این فضا هستند. به همین دلیل برای افزایش درآمد خود نیاز دارند که با داشتن فالوور زیاد، تبلیغات و صدای بیزنس خود را به افراد بسیار بیشتری برسانند. برای این که تعداد دنبال کننده‌ها را افزایش داد، راه‌های زیادی هم وجود دارد که یکی از آن‌ها خریدن فالوورواقعی ایرانی است. اما از کجا باید فالوور را خریداری کرد؟ در این نوشته به پاسخ این پرسش خواهیم پرداخت.

چرا داشتن فالوور مهم است؟
فالوور دارایی یک پیج اینستاگرامی است. همانطور که یک کلاس درس بدون دانش آموز معنایی ندارد، یک پیج اینستاگرامی بدون فالوور هم بی فایده و بی‌معنی است. به همین دلیل لازم است که به روش‌های گوناگون که یکی از آن‌ها خرید فالوور است، اقدام به افزایش تعداد دنبال کننده‌ها نمود.
توجه داشته باشید که هنگامی که فالوورهای یک پیج زیاد می‎شود، احتمال اعتماد کردن به آن پیج، ادمین و محتوایش بسیار بیشتر خواهد شد. شاید فکر کنید که مردم توجه زیادی به محتوای شما خواهند کرد. اما خوب  است بدانید که اگر بهترین محتوای ممکن را هم در اینستاگرام به اشتراک بگذارید اما تعداد فالوورهایتان به اندازه کافی نباشد، باز هم کسی به شما توجه نخواهد کرد. در نتیجه بایستی به صورت جدی روی افزایش فالوورهای خود کار کنید.
فالوورهای بیشتر منجر به افزایش نرخ تعامل هم می‎شود. افزایش نرخ تعامل هم باعث ورود پست‌های شما به اکسپلور خواهد شد. اما چگونه؟ وقتی که فالوورهای واقعی و فعال داشته باشید، در صورتی که محتوای جالبی منتشر کنید، آن‌ها پست شما را لایک کرده، برایتان کامنت می‌گذارند یا پست مذکور را به دوستان خود ارسال می‌کنند. در نتیجه مشخص شد که زیاد بودن تعداد فالوورها تا چه حد مهم است.

چرا تعیین محل خرید فالوور مهم است؟
هنگامی که افراد تصمیم می‌گیرند که فالوور خریداری کنند، با یک مشکل مهم مواجه خواهند شد و آن هم این است که فالوورها را از کجا خریداری کنند. ممکن است پاسخ این سوال در نگاه اول ساده به نظر برسد اما در واقع این طور نیست. تمام سایت‌های ارائه کننده‌ی فالوور از شفافیت لازم برخوردار نیستند و این موضوع سبب می‎شود که افراد در حین خرید فالوور دچار سردرگمی شوند.
ما طی یک بررسی طولانی بخش قابل توجهی از وبسایت‌های فروشنده فالوور را بررسی و مقایسه کردیم. در این مقایسه دو سایت های فالوور و دیجی فالوور به مرحله پایانی دست یافتند. این دو سایت از ویژگی‌های ممتازی برخوردار هستند. حالا می‌خواهیم ببینیم که بین این دو سایت کدام یک گزینه‌ی بهتری برای خرید فالوور هستند.

بررسی کیفیت فالوورها
ما طی بررسی‌هایی که داشتیم متوجه شدیم که فالوورهای سایت های فالوور و دیجی فالوور در سطح خوبی از کیفیت قرار دارند. اما هنگامی که با دقت بیشتری موضوع را بررسی کنیم، متوجه می‎شویم که کیفیت فالوورهای سایت دیجی فالوور در سطح بالاتری قرار دارد. وجود مرز مشخص بین فالوورهای ایرانی و خارجی و واقعی بودن تمام آن‌ها از جمله دلایلی است که منجر شده سایت دیجی فالوور در این مقایسه پیروز باشد.
از سویی دیگر، سایت دیجی فالوور با جدا کردن فالوورها به دو دسته‌ی فالوور ایرانی و خارجی کار را برای مشتریان خود آسان تر نموده است. کاربرانی که تمایل دارند، پست‌هایشان بین افرادی خارج از ایران مشهور شود، بهتر است که فالوور خارجی خریداری کنند و افرادی که دوست دارند پست‌هایشان در ایران و در داخل مرزهای این کشور دیده شود، با خرید فالوور ایرانی به این هدف نزدیک خواهند شد.
 

بررسی راحتی کار با سایت
راحتی کار با سایت یکی از عوامل مهم است. از آنجایی که افرادی که از اینستاگرام برای کسب درآمد استفاده می‌کنند از اقشار مختلفی هستند، به همین دلیل ضروری است که کار کردن با سایت کار ساده‌ای باشد به طوری که تمام افراد بتوانند آن را انجام دهند. هر دو سایت دیجی فالوور و های فالوور در این زمینه بسیار خوب عمل کرده‌اند. با ورود به هر دو سایت و تلاش برای ثبت سفارش متوجه می‎شوید که رابط کاربری آن‌ها بسیار مناسب است.

بررسی قیمت فالوورها
متاسفانه هیچ نظارتی روی قیمت فالوورها در سایت‌های مختلف وجود ندارد. ما شاهد فالوور با قیمت بسیار پایین و نزدیک به صفر هستیم که هیچ کیفیتی ندارند و فالوورهایی که قیمت‌های نجومی دارند و چیزی جز کلاه برداری نیستند. دو سایت دیجی فالوور و های فالوور از لحاظ قیمتی بسیار مشابه هم هستند. اما به نظر می‌رسد که دیجی فالوور قیمت پایین‌تری را برای محصولات خود در نظر گرفته در حالی که فالوورهایش کیفیت بسیار بالایی دارند و واقعی و فعال هستند.

دیجی فالور یا های فالوور
با توجه به بررسی‌هایی که داشتیم، به نظر می‎رسد که در مجموع دیجی فالوور امتیاز بیشتری را به خود اختصاص داده است. ارائه فالوورهای باکیفیت بسیار بالا که در دسته بندی‌های فالوور ایرانی و خارجی ارائه شده‌اند، با برخورداری از قیمت مناسب از مهم‌ترین ویژگی‌های این وبسایت است که آن را نسبت به رقیبان سرسخت خود مانند های فالوور در موقعیت بالاتری قرار داده است.
پشتیبانی کامل از مشتری‌ها و پاسخگویی به مشکلات و سوالات، همچنین ارائه راهنمایی‌های لازم هم از دیگر ویژگی‌های سایت دیجی فالوور است. خوشبختانه هر محصولی که در این سایت خریداری کنید، در صورت عدم رضایت از کیفیت آن می‌توانید کل مبلغی را که پرداخت کرده‌اید را به صورت کامل پس بگیرید و این نشان دهنده‌ی اطمینان بسیار بالای سایت دیجی فالوور به خود و محصولاتش است. بنابراین خرید فالوور از این وبسایت با آسودگی خاطر همراه خواهد بود.

سخن پایانی
فالوورها ثروت اصلی یک پیج هستند. این فالوورها هستند که می‌توانند محتوای یک پیج را لایک کرده، برای آن کامنت بگذارند و آن را برای سایر دوستان خود فوروارد کنند. بنابراین باید در تهیه آن بسیار دقت کرد. فالوورهای واقعی شاید نسبت به فالوورهای فیک از قیمت بالاتری برخوردار باشند، اما قطعا در طولانی مدت سود بسیار زیادی را به سوی کسب و کار مد نظر روانه خواهد کرد. دیجی فالوور https://www.digi-follower.com/ با سابقه‌ی چندین و چند ساله‌ی خود در زمینه‌ی خدمات مربوط به اینستاگرام، باکیفیت‌ترین انواع فالوورها را در خدمت مشتریان خود قرار می‌دهد.
 

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا