zoomit

آموزش استفاده و راه‌اندازی پلی‌ استیشن پلاس

آموزش استفاده و راه‌اندازی پلی‌ استیشن پلاس

پلی استیشن پلاس سرویس اشتراکی آنلاین سونی است که به دارندگان کنسول اجازه می‌دهد از مزایای ویژه‌ای مانند دسترسی به شبکه‌ی اختصاصی PS، دو بازی رایگان در هر ماه، دسترسی زودهنگام به دموها و پیش‌نمایش‌های جدید، داشتن تخفیف عضویت انحصاری و بازی‌های چندنفره آنلاین بهره‌مند شوند. در سال ۲۰۲۲ پلی‌استیشن پلاس تحول بزرگی را به خود دید که این سرویس را به سه سطح مختلف Essential، Extra و Premium تقسیم کرد.

بازی‌هایی که با PS Plus دریافت می‌کنید به سطح عضویت و زمان ثبت‌نام شما بستگی دارد. این سرویس هرماه بازی‌های مختلفی را ارائه می‌کند که برای تمام سطوح در دسترس قرار دارند و تاکنون تعداد بازی‌های سرویس مذکور به بیش از ۷۰۰ بازی رسیده است.

بااین‌حال تنها زمانی بازی‌های ماه جاری در دسترس خواهند بود که اشتراک داشته باشید. درصورتی‌که عضویت PS Plus شما منقضی شود، بدیهی است که دسترسی خود را از دست خواهید داد؛ اما اگر در تاریخ دیگری تمدید کنید، بازی‌ها مجدداً به حسابتان باز می‌گردند. درواقع فقط می‌توانید از زمان ثبت‌نام و بعد از آن، تا زمانی که عضویت پلی‌استیشن پلاس را داشته باشید، بازی‌ها را دریافت کنید.

اگر به‌تازگی اشتراک پلی‌استیشن پلاس را خریداری کرده‌اید و نمی‌دانید چگونه از آن استفاده کنید، در ادامه همراه ما باشید تا نحوه‌ی راه‌اندازی این سرویس را بررسی کنیم.

فعال سازی پلی استیشن پلاس

فعال‌سازی پلی‌استیشن پلاس را می‌توانید با روش‌های مختلفی انجام دهید؛ البته در تمام روش‌ها باید به‌دنبال گزینه‌ی Redeem Codes باشید و کد خریداری‌شده را در بخش مربوطه وارد کنید. بااین‌حال، ازآنجاکه نحوه‌ی دسترسی به این بخش در کنسول‌های پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ تا حدودی تفاوت دارد، در ادامه تمام روش‌های ممکن را به‌طور جداگانه بررسی خواهیم کرد.

راه‌اندازی پلی استیشن پلاس از طریق کنسول PS5

این روش برای افرادی که از پلی‌استیشن ۵ استفاده می‌کنند کاربردی خواهد بود. برای فعال‌سازی پلی استیشن پلاس در PS5 طبق فرایند زیر عمل کنید:

  • ابتدا به حساب کاربری خود در PS5 وارد شوید و سپس به فروشگاه پلی‌استیشن بروید.

منبع : زومیت

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا