zoomit

حضور فعال شرکت تسکو (TSCO) در نمایشگاه جیتکس دبی Gitex 2022

حضور فعال شرکت تسکو (TSCO) در نمایشگاه جیتکس دبی Gitex 2022

این رویداد بزرگ‌ترین و مطرح‌ترین تولیدکنندگان فناوری دنیا را گرد هم می‌آورد و برای مدیران و متخصصان شرکت‌های متعدد در حوزه فناوری فرصت ملاقات با یکدیگر را فراهم می‌کند.

در نمایشگاه جیتکس امسال، شرکت توسن سیسیم شرق با نام تجاری تسکو نیز حضور فعالی دارد. تسکو به‌عنوان یک شرکت موفق و دانش بنیان ایرانی تولیدکننده‌ی مدرن‌ترین لوازم جانبی موبایل، کامپیوتر و تجهیزات صوتی و تصویری بیش از ۲۰ سال است که در بازار فناوری کشور حضوری فعال دارد.

تسکو

در جیتکس ۲۰۲۲ ، تسکو (TSCO) ضمن ارائه‌ی آخرین دستاوردهای مجموعه خود در تولید تجهیزات جانبی در حوزه فناوری اطلاعات، سبد محصولات متنوع خود را درمعرض دید شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه قرار داده است.

در حال حاضر محصولات این شرکت علاوه بر توزیع در سراسر ایران، در کشورهای همسایه و برخی کشورهای اروپایی نیز توزیع گسترده‌ای دارند و این شرکت در زمینه صادرات محصولات خود برنامه های جدی و مفصلی تدارک دیده است.

مهندس جمال جعفری، مدیرعامل شرکت تسکو در گفتگویی با خبرنگار ما با اشاره به استقبال قابل توجه مخاطبان از غرفه‌ی محصولات شرکت تسکو به رضایت مخاطبان بین‌المللی از قیمت مناسب و کیفیت بالای محصولات این شرکت اشاره کردند و با بیان اینکه به جهت توسعه بازار بین‌المللی شرکت تسکو مذاکرات متعددی با سازمان های گوناگون برگزار شده است، ابراز امیدواری کردند که به‌زودی محصولات این شرکت در ابعاد جهانی حضور مؤثرتر و فعال‌تری داشته باشند.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از محصولات متنوع شرکت تسکو و شیوه همکاری یا خرید از محصولات این شرکت می‌توانند به آدرس وب‌سایت رسمی این شرکت به نشانی www.tsco.ir مراجعه نمایند.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا