zoomit

کانترپوینت: موتورولا در سال ۲۰۲۱ سومین تولیدکننده بزرگ گوشی هوشمند در ایالات متحده بوده است

کانترپوینت: موتورولا در سال ۲۰۲۱ سومین تولیدکننده بزرگ گوشی هوشمند در ایالات متحده بوده است

آوریل گذشته، ال‌جی رسماً بخش موبایل خود را تعطیل کرد که این موضوع جایگاه درخورتوجهی در بازار گوشی‌های هوشمند ایالات متحده‌ی آمریکا ایجاد کرد. براساس آخرین گزارش کانترپوینت، موتورولا با تبدیل‌شدن به سومین شرکت بزرگ تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمند ایالات متحده‌ی آمریکا، خلأ ال‌جی را در این کشور پر کرده است.

نرخ فروش گوشی‌های هوشمند موتورولا در سال ۲۰۲۱ حدود ۱۳۱ درصد افزایش یافته و سهم این شرکت در بازار آمریکا به ۱۰ درصد رسیده است. این اولین‌باری است که سهم موتورولا از بازار گوشی‌های هوشمند ایالات متحده‌ی آمریکا به این رقم رسیده است.

شایان‌ ذکر است که اپل با سهم ۵۸ درصدی و سامسونگ با سهم ۲۲ درصدی به‌ترتیب در جایگاه‌های اول و دوم فهرست بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گوشی هوشمند در ایالات متحده‌ی آمریکا قرار گرفته‌اند.

برترین شرکت های سازنده گوشی هوشمند ایالات متحده ۲۰۲۱

به‌گزارش GSMArena، موتورولا در بخش گوشی‌های هوشمند ۴۰۰ دلاری و ارزان‌تر، در ایالات متحده‌ی آمریکا به رتبه‌ی دوم فهرست شرکت‌های برتر سازنده‌ی گوشی‌ هوشمند صعود کرده است. محصولات ارزان‌تر از ۳۰۰ دلار این شرکت نیز ازجمله عوامل مهم در کسب این جایگاه بوده است؛ زیرا سال گذشته، فروش درخورتوجه مدل‌های ارزان‌قیمت این برند ازجمله موتو G پاور، موتو G استایلوس و موتو G Pure را شاهد بودیم.

فروش ازطریق اپراتورها و تبلیغات نیز از دیگر عوامل مهمی است که به افزایش فروش گوشی‌های موتورولا در ایالات متحده‌ی آمریکا کمک کرده است. کانترپوینت به این نکته اشاره کرده است که روند افزایش فروش محصولات موتورولا در سال ۲۰۲۱ در سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۲۲ نیز تکرار شده است.

مقاله‌های مرتبط:

  • پرچم‌داران موتورولا و لنوو با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل یک ساخت TSMC معرفی می‌شوند
  • موتورولا گوشی هوشمندی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۵ وات عرضه می‌کند

تحلیلگران کانترپوینت انتظار دارند این برند همچنان به روند روبه‌رشد فروش محصولات خود ادامه دهد، تا جایی‌ که حتی بتواند با سامسونگ و اپل در بخش گوشی‌های پرچم‌دار رقابت کند.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا