zoomit

ویژگی پرده سبز برای ویدئوهای Shorts یوتیوب معرفی شد

ویژگی پرده سبز برای ویدئوهای Shorts یوتیوب معرفی شد

یوتیوب راهکار دیگری برای استفاده از محتوای سایر کاربران دراختیار سازندگان Shorts قرار می‌دهد تا بتوانند از آن محتوا در ویدئو خود استفاده کنند . از امروز، این شرکت شروع به استفاده از قابلیتی با نام Green Screen کرده است که به شما امکان می‌دهد حداکثر ۶۰ ثانیه از VOD یا Short واجدشرایط YouTube را به‌عنوان پس‌زمینه برای بخش ویدئوهای Short خود استفاده کنید. پرده‌ی سبز به شما این امکان را می‌دهد که از نمونه ویدئو یا نمونه صدای یک کلیپ استفاده کنید.

اگر نمی‌خواهید افراد دیگری از فیلم‌های بلند شما در ویدوئو‌های کوتاهشان (Shorts) استفاده کنند، می‌توانید از اشتراک پرده‌ی سبز ازطریق استودیوی YouTube انصراف دهید؛ درغیراین‌صورت، هربار که کاربر از محتوای شخصی نمونه‌برداری کند، لینکی به ویدئو اصلی در پخش‌کننده Shorts خواهید دید.

جالب است که ویژگی Green Screen ابتدا دراختیار دستگاه‌های مجهز به سیستم‌عامل iOS قرار گرفته است و سپس، برای گوشی‌های اندرویدی نیز عرضه خواهد شد. اگر از دستگاه‌های ساخت اپل استفاده می‌کنید، می‌توانید ازطریق منو سه‌نقطه‌ای که در برنامه‌ی Shorts وجود دارد، به این ویژگی دسترسی داشته باشید. ویژگی Green Screen به‌دنبال معرفی عملکرد Cut آمده است که YouTube آن را ماه گذشته معرفی کرده بود. این ویژگی به سازندگان اجازه می‌دهد تا حداکثر پنج ثانیه از ویدئویی کوتاه یا ویدئو YouTube واجدشرایط را به کلیپ خود اضافه کنند. ریمیکس نقش مهمی در موفقیت TikTok ایفا کرده است؛ بنابراین، جای تعجب نیست که ببینیم یوتیوب ابزارهای مشابهی را برای Shorts در نظر گرفته باشد.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا