کسب و کار

انواع مانتو اداری با طرح های خاص

انواع مانتو اداری با طرح های خاص

—————- رپرتاژ آگهی —————–

مانتو نوعی پوشاک قدمت دار به جهت حجاب اسلامی برای خانم ها است که در طیف وسیعی از رنگ و مدل ها به تولید می رسد و اکثریت افراد به صورت روزانه از این نوع لباس استفاده زیادی دارند.
یکی از بهترین مانتوها، مانتو اداری است که همان طور که از نامش مشخص می باشد برای استفاده زنان در محیط کاری دوخته می شود؛ اگر تمایل دارید که با انواع مانتو اداری با طرح های خاص آشنا شوید و به خرید این مانتوها از یک فروشگاه معتبر بپردازید، حتما مقاله زیر را مطالعه فرمایید.
 

خرید مانتو

مانتو یکی از رایج ترین پوشینه های اسلامی است که برای پوشش خانم ها مورد استفاده قرار می گیرد و همان طور که می دانید در متنوع ترین طرح و رنگ ها به تولید می رسد.
اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که از مانتو استفاده زیادی دارید، نکات زیر را در زمان خرید مانتو مدنظر قرار دهید تا بتوانید یک انتخاب ایده آل داشته باشید.
   ۱- جنس پارچه: به علت این که مانتوها از پوشینه هایی هستند که به طور مرتب باید استفاده شوند جنس پارچه به کار رفته برای دوخت آن ها باید دوام و کیفیت بالایی داشته باشد؛ بنابراین در زمان خرید مانتو سعی کنید دست روی مانتوهایی بگذارید که پارچه به کار گرفته شده برای دوخت آن ها مرغوب باشد.
   ۲- رنگ پوست: یکی از نکاتی که در زمان خرید مانتو می بایست به آن توجه شود، رنگ پوست است؛ برای آن که شما بتوانید به چشم بیایید و مانتو تان زیبا به نظر برسد باید رنگ آن را متناسب با رنگ پوست خود انتخاب کنید.
معمولا افرادی که رنگ پوست روشن دارند باید از مانتوهای رنگ تیره و کسانی که رنگ پوست تیره دارند می بایست از مانتوهای رنگ روشن و خنثی استفاده کنند.
   ۳- فرم اندام: بسیاری از خانم ها هستند که بدون توجه به فرم بدن از مانتوهایی استفاده می کنند که اصلا مناسب آن ها نیست و در بدنشان خیلی جلوه بدی دارد، پس یکی از نکات مهم در زمان خرید مانتو، دقت به فرم اندام است که باید با توجه به آن یک مانتو مناسب انتخاب کنید.
 

خرید مانتو اداری

همان طور که در ابتدای عنوان هم به این موضوع اشاره کردیم، خرید مانتو اداری یکی از پرفروش ترین مانتوها است که برای استفاده خانم ها ی شاغل در محیط کاری به تولید می رسد.
مانتوهای اداری نیز در متنوع ترین مدل ها وجود دارند که در ادامه مطلب با انواع مانتو اداری با طرح های خاص آشنا می شوید.
 

انواع مانتو اداری با طرح های خاص

مانتو اداری دو رنگ: این نوع مانتوهای اداری با ترکیب رنگ های تیره و خنثی تولید می شوند و برای تهیه آن ها از پارچه های فیونا استفاده می گردد.
مانتو اداری طرح دار: این نوع مانتوها ظاهر بسیار ساده ای دارند و تنها قسمت یقه و سر آستین آن ها طرح های زیبا و ظریفی کار شده است.
مانتو اداری یقه دو رنگ خط دار: مانتوهایی که به صورت دو رنگ و خط دار هستند ظاهر ساده ای دارند و برای استفاده در مراکز اداری مناسب می باشند که در بخش طولی و جلویی این مانتو از نوار پارچه ای ظریفی مخالف رنگ پارچه مانتو استفاده شده است.
مانتو اداری بلند: این مدل از مانتوهای اداری انتخابی ایده آل برای خانم های قد بلند شاغل می باشند که هم به صورت جلو بسته و هم جلو باز وجود دارند.
ست مانتو شلوار اداری: ست های مانتو شلوار اداری یکی از پرفروش ترین ست ها برای استفاده در محل کار هستند که با پارچه های نخ و کتان در طیف وسیعی از مدل ها و رنگ ها تولید می شوند.
مانتو اداری دکمه مخفی: به طور معمول مانتوهای اداری به شکل دکمه دار عرضه می شوند؛ اما به جهت به وجود آوردن یک تنوع، در برخی از مدل های این نوع مانتوها از دکمه مخفی استفاده می شود که ظاهر زیبایی به مانتو می بخشد.
 

شال مناسب مانتو سبز

شال مناسب مانتو سبز چیست؟ این سوالی است که در ذهن خیلی از خانم ها شکل می گیرد و شاید برای شما هم به وجود آید؛ در جواب این پرسش باید به شما بگوییم که رنگ سبز پس ارز رنگ آبی یکی از بهترین و دوست داشتنی ترین رنگ ها است که نماد آرامش می باشد و اگر مانتو سبز دارید، می توانید با شال های زیر ست کنید.
   – مانتو سبز با شال یا روسری مشکی یکی از ترکیب های رنگی رایج در تیپ و استایل خانم ها است و معمولا رنگ مشکلی به علت این که رنگی رسمی و نماد قدرت می باشد انتخاب اول بسیاری از افراد خواهد بود.
   – یکی از رنگ های جذابی که ترکیب آن با مانتو سبز بسیار مناسب است، رنگ قهوه ای می باشد که انتخاب یک شال قهوه ای برای مانتو سبز می تواند یک استایل جذاب و شیک را برایتان به وجود آورد.
   – سفید یک رنگ خنثی است و همان طور که می دانید این رنگ قابلیت ترکیب با تمام رنگ ها را دارد، پس می توانید مانتو سبز خود را با شال سفید ست کنید.
   – زرد یکی از رنگ های جیغ و شاد به شمار می آید که قابلیت ترکیب شدن با رنگ های سبز را دارد، پس اگر قصد پوشیدن مانتو سبز را دارید، می تواند شال خود را به رنگ زرد انتخاب کنید.
رنگ طوسی یک رنگ پرطرفدار است که مانند رنگ سفید خنثی می باشد و با بیشتر رنگ ها نیز قابلیت ترکیب شدن دارد و یکی دیگر از شال هایی که شما می توانید با مانتو سبز خود ست کنید، شال طوسی می باشد.
 

انواع مانتو اداری با طرح های خاص

سخن پایانی

در مقاله مذکور شما را با مانتو اداری و نکاتی در خصوص خرید مانتو آشنا کردیم و همچنین به شما آموزش دادیم که با مانتو سبز چه شالی را می توانید ست کنید؛ امیدواریم خواندن این مطالب برایتان مفید واقع شود.
در صورتی که قصد خرید انواع مانتو را در متنوع ترین مدل ها و رنگ ها دارید، گالری مانتو میرداماد یکی از بهترین فروشگاه هایی است که شما می توانید انواع مانتو را با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت از این فروشگاه تهیه کنید.
 

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا