zoomit

نسل بعدی نمایشگر گوشی‌های هوشمند از الماس ساخته خواهد شد

نسل بعدی نمایشگر گوشی‌های هوشمند از الماس ساخته خواهد شد

شرکتی که قصد دارد الماس را در دست شما قرار دهد، پشتوانه‌ی بزرگی برای تحقق فناوری نمایشگر الماس خود به‌دست آورده است. AKHAN Semiconductor که در تولید الماس آزمایشگاهی تخصص دارد، مبلغ ۲۰ میلیون دلار برای تجاری‌سازی ایده‌ی خود در نظر گرفته است.

به گزارش ZDNet، شرکت AKHAN در‌ حال ورود به بازار رقابتی نمایشگرهای الکترونیکی است. درحال‌حاضر کورنینگ که گوریلاگلس را تولید می‌کند در این بازار پیشتاز است. AKHAN معتقد است که فناوری‌های زیربنایی و مالکیت معنوی آن، این شرکت را به یکی از بازیگران اصلی بازار تبدیل خواهد کرد. این شرکت قصد دارد از طرح‌ها، فرایندها، مواد و تجهیزات خود برای توانمندسازی رهبران تجاری و از مهندسان برای توسعه و تجاری‌سازی نسل جدیدی از محصولات مقاوم‌تر و سبک‌تر استفاده کند.

آدام خان، بنیان‌گذار AKHAN می‌گوید:

همه به‌دنبال شیک‌ترین گوشی‌های هوشمندی هستند که نیازی به محافظت با یک قاب حجیم نداشته باشد، اما این تنها آغاز کار است؛ جایی‌که نوبت به AKHAN و فناوری الماس می‌رسد. فناوری الماس ما کاربردهای بی‌شماری دارد. با سرمایه‌ی جمع‌آوری‌شده و افزوده‌های کلیدی به تیم رهبری ما، اکنون می‌توانیم به‌سرعت پاسخ‌گوی تقاضای فزایند‌ه برای این پلتفرم باشیم.

مقاله‌ی مرتبط:

  • اولین گوشی Nothing احتمالاً بهار سال بعد معرفی می‌شود
  • برخی از مشخصات Moto G22 مانند نمایشگر، پردازنده و دوربین آن افشا شد

فرض بر این است که صفحه‌نمایش‌ها بدون افزایش وزن، مقاوم‌تر و بادوام‌تر شوند. محصولات نوری AKHAN از خواص الماس‌های طبیعی حجیم در لایه‌های نازک اختصاصی برای پنجره‌ها، آینه‌ها و لنزهای نوری تک‌لایه و چندلایه بهره می‌برند. این شرکت به‌عنوان بخشی از تلاش‌های تجاری‌سازی، بخشی از سرمایه‌ی خود برای توسعه‌ی تأسیسات Gurnee، که آن را «معدن الماس ۱» می‌نامند، استفاده خواهد کرد. AKHAN به‌ خود می‌بالد که شیشه‌ی الماس انحصاری‌اش نسبت به شیشه‌های رقیب ۶ برابر قوی‌تر و ۱۰ برابر سخت‌تر است و در‌ برابر گرما نیز مقاومت بهتری ارائه می‌دهد.

کریگ میچل، مدیرعامل جدید و رئیس سابق Invensas و مدیرکل کسب‌وکار IP نیمه‌هادی در Xperi که یک شرکت پیشرو در صدور مجوز راهکارهای سرگرمی و مصرف‌کننده است، گفت:

من از پیوستن به تیم AKHAN در این لحظه هیجان‌زده هستم. من بسیار تحت تأثیر فناوری Miraj Diamond AKHAN و ارزش درخورتوجهی که برای بازارهای بزرگ و مهم به‌ارمغان خواهد آورد، قرار گرفته‌ام. من از‌ طریق تجربه در توسعه و صدور فناوری‌ها طی ۳۰ سال گذشته، می‌دانم که این فناوری بسیار خاص بوده و می‌تواند تغییرات مهمی در بازار ایجاد کند. من مشتاقانه منتظر همکاری با تیم AKHAN، شرکا و مشتریان هستم تا این تکنولوژی را در مقیاس وسیع‌ و تجاری در سراسر جهان گسترش دهیم.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا