نرم افزار

عرضه وی.پی.ان پیش فرض بر روی گوگل پیکسل ۷ و ۷ پرو

عرضه وی.پی.ان پیش فرض بر روی گوگل پیکسل ۷ و ۷ پرو

کاربران تلفن‌های همراه گوگل پیکسل ۷ و پیکسل ۷ پرو خواهندتوانست تا بدون نیاز به پرداخت هزینه برای دسترسی به شبکه اختصاصی مجازی بتوانند از این امکانات استفاده کنند.
 
به گزارش نیوزلن و به نقل از  engadget، بر اساس اطلاعات منتشر شده مشخص شده است که VPN رسمی و ویژه‌ای بر روی این دو تلفن همراه هوشمند به کاربران عرضه خواهد شد تا بتوان از این امکانات استفاده کرد.
 
یکی از این VPN‌ها پروتوکل Google One VPN است و نکته بسیار مهم این است که برای دریافت خدمات مربوطه نیاز به پرداخت هیچ هزینه‌ای وجود ندارد و بر همین اساس نیز پیکسل ۷ و پیکسل ۷ پرو اولین دریافت کنندگان این خدمات خواهند بود و به احتمال فراوان سایر محصولات نیز به این فهرست اضافه خواهند شد.
 
شایان ذکر است که خدمات یاد شده برای تمام کشورها قابل دسترسی نخواهد بود و تنها لیست محدودی از کشورها دریافت کننده آن خواهند بود ولی حتی در این شرایط نیز ممکن است امنیت داده‌ها به صورت کامل تضمین نشود.
 

عرضه وی.پی.ان پیش فرض بر روی گوگل پیکسل 7 و 7 پرو

شایان ذکر است که به صورت عادی خدمات VPN شرکت گوگل حدود ۱۰ دلار در ماه هزینه دارد و به عنوان بخشی از بخش Premium One plan خدمات گوگل به کاربران ارائه می‌شود.
 
این خدمات رایگان به کاربران دو تلفن همراه یاد شده عرضه خواهد شد ولی بخش دیگر Premium One plan که شامل انباره ابری ۲ ترابایتی است شامل این خدمات رایگان نخواهد بود.
 
این خدمات موجب می‌شود تا تا گوگل بتواند در ارائه امنیت بالاتر نسبت به سیستم عامل iOS در شرایط بهتری قرار بگیرد و تلفن همراه اختصاصی گوگل بتواند در عرصه خدمات اختصاصی، برگ برنده دیگری در اختیار داشته باشد.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا