zoomit

تصاویر رندر مفهومی Mate 50 با ماژول دوربین عظیم و طراحی کامپکت منتشر شد

تصاویر رندر مفهومی Mate 50 با ماژول دوربین عظیم و طراحی کامپکت منتشر شد

هواوی با سری Mate 50 که در سه‌ماهه‌ی اول سال جاری عرضه می‌شود، دوباره وارد بخش پرچم‌داران خواهد شد. درحال‌حاضر، اطلاعات زیادی از این دستگاه‌ها وجود ندارد؛ اما اکنون به‌لطف دو تن از طراحان کانسپت معروف، یعنی hereYashRaj و Nova Concept، رندرهای مفهومی آن‌ها دردسترس هستند.

به‌گزارش گیزموچاینا، هنرمندان مذکور هواوی میت ۵۰ را با اندازه‌ای در محدوده شیائومی ۱۲ و آیفون ۱۲ و فرمی کانپکت تصور کرده‌اند. بدین‌ترتیب، اندازه‌ی صفحه‌نمایش در رندرها بین ۶٫۲۸ تا ۶٫۳۸ اینچ است. همچنین در این رندرها، بریدگی قرص‌شکل موجود در میت ۴۰ پرو حذف می‌شود و جای خود را به حفره‌ای مدرن‌تر می‌دهد که وظیفه‌ی میزبانی از دوربین سلفی برعهده‌ی آن است.

تصاویر رندر مفهومی میت ۵۰

پنل پشتی بافتی براق همراه با طراحی راه‌راه دارد. بخش بزرگی از آن نیز با ماژول دوربین دایره‌ای عظیمی اشغال شده است که طراحان تصور می‌کنند با دوربین اصلی و لنز اولتراواید و لنز پریسکوپی با بزرگ‌نمایی اپتیکال پنج‌برابری پر می‌شود. همچنین، فلش در مرکز ماژول قرار دارد. ازآن‌جاکه همکاری هواوی و لایکا به‌پایان رسیده است، منطقی به‌نظر می‌رسد که هیچ‌ کجا اثری از نام برند مذکور دیده نمی‌شوند.

مقاله‌ی مرتبط:

  • شایعه: سری میت ۵۰ هواوی سال ۲۰۲۲ رونمایی خواهد شد

افزون‌براین، باید اشاره کرد که طراحی‌های مفهومی منتشرشده همگی غیررسمی هستند و فقط برای اهداف هنری طراحی شده‌اند. احتمالاً نسخه‌ی نهایی Mate 50 بسیار متفاوت باشد. بااین‌حال، رندرهای جدید به ما کمک می‌کنند درباره‌ی ظاهر گوشی هوشمند آینده‌ی هواوی پیشینه‌ی ذهنی داشته باشیم.

نمایشگر رندر مفهومی میت ۵۰

نمایشگر و پنل پشتی رندر مفهومی میت ۵۰

انتظار می‌رود سری میت ۵۰ هواوی از پردازنده‌های اسنپدراگون ۸ نسل یک یا کرین ۹۰۰۰ استفاده کند و ممکن است با نمایشگر LTPO عرضه شود. همچنین، شاید گوشی هوشمند هواوی میت ۵۰ از اتصال ماهواره‌ای نیز پشتیبانی کند؛ ویژگی‌ای که می‌تواند درصورت دردسترس‌نبودن شبکه‌ی تلفن‌همراه کارآمد باشد.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا