zoomit

نتفلیکس گزارش تعداد کاربران را متوقف می‌کند

نتفلیکس گزارش تعداد کاربران را متوقف می‌کند

تعداد مشترکین نتفلیکس در سه‌‌ماهه‌ی اخیر حدود ۹٫۳۳ میلیون نفر افزایش یافت و به ۲۷۰ میلیون مشترک در کل جهان رسید. این آمار بسیار بیشتر از تعدادی است که تحلیل‌گران انتظار داشتند؛ بااین‌حال نتفلیکس می‌گوید که قصد ندارد در آینده تعداد مشترکین را فاش کند.

براساس گزارش ورایتی، نتفلیکس تمام پیش‌بینی‌ها را برهم زد؛ چراکه درآمد و تعداد مشترکین این پلتفرم آمریکایی فاصله‌ی بسیار زیادی با برآوردها داشته و نتفلیکس قوی‌تر از انتظار ظاهر شده است.

گزارش مالی نتفلیکس در سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۲۴ نشان می‌دهد که تا ۳۱ مارس (۱۱ فروردین) حدود ۹٫۳۳ میلیون کاربر جدید اشتراک پولی نتفلیکس را خریداری کرده‌‌اند و به ۲۶۹٫۶۰ میلیون مشترک این پلتفرم پیوسته‌اند.

نتفلیکس اعلام کرد که درآمدش با رشد ۱۵ درصدی نسبت‌به فصل اول سال ۲۰۲۳ به ۹٫۳۷ میلیارد دلار رسیده و توانسته است سود خالص رقیق‌شده‌ی هر سهم را به ۵٫۲۵ دلار برساند.

نتفلیکس از فصل اول سال ۲۰۲۵ دیگر گزارشی راجع‌به تعداد مشترکین خود منتشر نخواهد کرد. این تصمیم نتفلیکس واکنش‌های منفی سرمایه‌گذاران را در بر داشت و باعث افت ارزش سهام شرکت شد.

از آن‌جایی که نتفلیکس دیگر قصد ندارد آمار مربوط‌به یکی از مهم‌ترین شاخص‌های خود را منتشر کند، بر شاخص‌های دیگری همچون میزان زمان صرف‌شده برای استفاده از این پلتفرم توسط مشترکین تمرکز خواهد کرد.

اپل نیز در سال ۲۰۱۸ تصمیم گرفت که دیگر آمار مربوط‌به فروش محصولات خود مانند گوشی آیفون را فاش نکند و درعوض به گزارش درآمد کل برای هر دسته بپردازد. در آن زمان نیز سرمایه‌گذاران ابراز نارضایتی کردند؛ اما به‌مرور با این قضیه کنار آمدند.

منبع : زومیت

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا