zoomit

ایرپاد پرو جدید احتمالاً اواخر سال ۲۰۲۲ معرفی خواهد شد

ایرپاد پرو جدید احتمالاً اواخر سال ۲۰۲۲ معرفی خواهد شد

مینگ‌چی کو، تحلیلگر معروف، اعلام کرده است که اپل نسخه‌ی به‌روزشده‌ی ایرپاد پرو را در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد کرد که این مدل جایگزین نسل کنونی این هدفون بی‌سیم خواهد شد.

به گزارش اپل‌ اینسایدر، تحلیلگر TF Securities روز سه‌شنبه در توئیتی که بر سفارش‌های نسل سوم ایرپاد اپل متمرکز بود پیش‌بینی کرده است که مدل بعدی ایرپاد پرو نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۲ معرفی خواهد شد. کو اعلام کرد به‌دلیل استراتژی شکست‌خورده‌ی تقسیم‌بندی محصول، تقاضا برای ایرپاد ۳ به‌میزان درخورتوجهی کمتر است.

کو معتقد است برای رفع این مشکل اپل تولید نسل کنونی ایرپاد پرو را پس از عرضه‌ی مدل بعدی این محصول در نیمه‌ی دوم ۲۰۲۲، متوقف خواهد کرد تا از تکرار اشتباه خود درمورد ایرپاد ۳ و ایرپاد ۲ جلوگیری کند. وی همچنین اعلام کرده که سفارش‌های ایرپاد ۳ حدود ۳۰ درصد کاهش یافته است.

شایعات اخیر حاکی از آن است که نسل دوم ایرپاد پرو احتمالاً از طراحی جدید و بدون پایه، پشتیبانی از پخش صدای بدون افت و بهبود هوش داخلی دستگاه بهره خواهد برد.

مقاله‌ی مرتبط:

  • رویداد WWDC 2022 اپل شانزدهم خرداد برای معرفی iOS 16 برگزار می‌شود
  • آیفون ۱۴ پرو به دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و حسگر بزرگ‌تر مجهز خواهد شد

شایعات همچنین به این موضوع اشاره دارند که ایرپاد پرو بعدی احتمالاً قابلیت‌های سلامت بیشتری ارائه خواهد داد که ازجمله می‌توان به حسگرهای سنجش ضربان قلب، شتاب‌سنج و یک جعبه‌ی شارژ جدید که قابلیت‌های Find My را بهبود می‌بخشد اشاره کرد.

براساس پیش‌بینی کو، نسل دوم ایرپاد پرو در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۲ معرفی خواهد شد که این پیش‌بینی با شایعات اخیر مبنی‌بر این‌که این محصول در اواخر سال جاری معرفی خواهد شد، مطابقت دارد.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا