zoomit

گلکسی اس ۲۲ در هند احتمالا با تراشه‌ اسنپدراگون عرضه خواهد شد

گلکسی اس ۲۲ در هند احتمالا با تراشه‌ اسنپدراگون عرضه خواهد شد

سامسونگ معمولاً مدل اگزینوسی پرچم‌داران خود را در هند عرضه می‌کند. اگرچه تراشه‌های پرچم‌دار سری اگزینوس سامسونگ عملکرد بدی ندارند، معمولاً ضعیف‌تر از تراشه‌های اسنپدراگون هستند.

به‌گزارش اندروید اوتوریتی، شاید سامسونگ امسال روند عرضه‌ی مدل اگزینوسی پرچم‌داران بعدی خود را تغییر دهد. طبق شایعه‌ی جدیدی که ایشان آگاروال منتشر کرده است، احتمال دارد سامسونگ مدل اسنپدراگون سری گلکسی اس ۲۲ را نیز در هند عرضه کند. اگر این اتفاق رخ دهد، یعنی مشتریان هندی می‌توانند گلکسی اس ۲۲ را با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل یک تهیه کنند.

درحالی‌که سامسونگ تعداد زیادی از دستگاه‌های مجهز به تراشه‌های اسنپدراگون خود را به هند منتقل کرده است، این اولین‌بار است که پس از مدت‌ها، عرضه‌ی مدل اسنپدراگون سری گلکسی اس را در این کشور شاهد خواهیم بود. به‌عنوان مثال، گلکسی S20 FE درنهایت با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۶۵ در هند عرضه شد؛ اما این اتفاق چند ماه پس از عرضه‌ی این محصول رخ داد.

مقاله‌های مرتبط:

  • مشخصات کامل‌تری از گلکسی S22 اولترا سامسونگ فاش شد
  • قیمت سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ در بازار اروپا فاش شد

این شایعه میخ دیگری بر تابوت اگزینوس ۲۲۰۰ سامسونگ می‌کوبد. غول فناوری کره‌‌ای درباره‌ی تراشه‌ی جدید خود مبهم عمل کرده که این وضعیت معمولاً نشانه‌ی بدی است.

اگر این شایعه واقعیت داشته باشد و سامسونگ مدل اسنپدراگون پرچم‌داران سری گلکسی اس ۲۲ را در هند عرضه کند، یعنی این شرکت از پردازنده‌ی جدیدش چندان مطمئن نیست.

سامسونگ ۹ فوریه (۲۰ بهمن ۱۴۰۰) در مراسم آنپکد نسل جدید پرچم‌داران سری گلکسی اس خود را رسماً رونمایی خواهد کرد. بدین‌ترتیب، به‌زودی متوجه خواهیم شد که این شایعه چقدر به واقعیت نزدیک بوده است.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا