نرم افزار

چند جایگزین مناسب برای گوگل‌ پادکست

چند جایگزین مناسب برای گوگل‌ پادکست

اگرچه گوگل از کاربران خواسته است که به جای آن به YouTube Music سوئیچ کنند، جایگزین‌های دیگری نیز وجود دارد که ممکن است جایگزین برنامه Google شود که در ادامه برخی از بهترین این جایگزین‌ها را بررسی خواهیم کرد.

Pocket FM
برنامه Pocket FM از زمان تأسیس خود در سال ۲۰۱۸ با سرعتی چشمگیر در رتبه‌بندی صعود کرده است. «Pocket FM» با ارائه مجموعه‌های صوتی با اپیزود‌های کوتاه از رویکردی منحصربه‌فرد پیروی می‌کند.

در حالی که برخی از محتوا‌ها در این برنامه به صورت رایگان در دسترس هستند، کاربران می‌توانند قفل نمایش‌ها و قسمت‌های دیگر را از طریق یک مدل پرداخت به‌موقع، با خرید سکه‌های درون‌برنامه، باز کنند.

با کتابخانه‌ای با بیش از ۱۰۰۰۰۰ ساعت محتوا، Pocket FM نوید یک جریان بی پایان سرگرمی را می‌دهد و جامعه سازندگان پر جنب و جوش جریانی پایدار از داستان‌های جذاب را تضمین می‌کند که توسط داستان نویسان ماهر و هنرمندان صداپیشگی زنده شده است.

Pocket Casts
برنامه Pocket Casts برنامه بسیار ساده‌ای است و به رایگان در Android، iOS و وب فرآیند کشف موجود است.

Pocket Casts دارای عملکرد‌های مفیدی است، مانند: فیلتر‌هایی برای یافتن قسمت‌های خاص، لیست انتظار “بعدی” و ادغام با بلندگو‌های هوشمند مانند الکسا.

اگرچه برای پخش محتوا به اتصال اینترنت نیاز دارید، اما پخش آفلاین با دانلود فایل‌های قسمت امکان پذیر است.

پادکست‌های اپل
اگر علاقمند به اپل هستید، استفاده از برنامه پادکست خود این شرکت ممکن است بهترین گزینه باشد.

پادکست‌های اپل تجربه‌ای بی‌نظیر و متناسب با عادات گوش دادن شما و توصیه‌های شخصی‌شده و انتخاب‌هایی بر اساس علایق شما را ارائه می‌دهند.

با بیش از ۷۵۰۰۰۰ نمایش که ژانر‌های مختلف را پوشش می‌دهند، مطمئناً چیزی را پیدا خواهید کرد که کنجکاوی شما را برانگیزد، به علاوه پاداش‌های اضافه شده مانند محتوای اضافی و همگام‌سازی یکپارچه در دستگاه‌های اپل می‌تواند برای شما جالب باشد.

Spotify
وقتی صحبت از پادکست به میان می‌آید، Spotify یک نام آشناست. این پلتفرم پیشرفت‌های زیادی در دنیای پادکست داشته است و اکنون بیش از پنج میلیون نمایش در کتابخانه در حال گسترش خود دارد.

اگرچه نسخه رایگان شامل تبلیغات و فاقد پخش آفلاین است، اما گزینه پولی این محدودیت‌ها را از بین می‌برد و ویژگی‌های اضافی را باز می‌کند.

Audible
برنامه Audible ترکیبی منحصربه‌فرد از کتاب‌های صوتی، پادکست‌ها و سایر محتوای گفتاری ارائه می‌دهد.

این پلتفرم متعلق به آمازون دسترسی به بیش از ۴۰۰۰۰۰ پادکست پرطرفدار را فراهم می‌کند، از جمله مجموعه‌های Audible Originals که مورد تحسین منتقدان قرار گرفته است. از نمایشنامه‌های رادیویی و درام گرفته تا دوره‌های زبان، پیشنهادات متنوع Audible طیف گسترده‌ای از علایق را برآورده می‌کند.

در حالی که عضویت رایگان امکان دسترسی به طیف گسترده‌ای از پادکست‌ها را فراهم می‌کند، اما داشتن اشتراک Audible مزایای بیشتری از جمله اعتبار ماهانه برای کتاب‌های صوتی و محتوای انحصاری را باز می‌کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا