مديريت ICT

عرضه اشتراک پولی تیک آبی توییتر متوقف شد

عرضه اشتراک پولی تیک آبی توییتر متوقف شد

ایلان ماسک، مالک جدید نیز تیک آبی را فقط برای برخی از کاربران دوباره فعال کرد.

به گزارش نیوزلن از مهر، سرویس تیک آبی قبلا فقط به حساب های کاربری تایید شده برای سیاستمداران، افراد مشهور، خبرنگاران و دیگر افراد مشهور ارائه می شد. اما هفته قبل گزینه عضویت در این سرویس برای تمام افرادی که حاضر به پرداخت هزینه اشتراک بودند، مهیا شد. هدف از این اقدام افزایش درآمد توئیتر بود و از سوی دیگر ماسک سعی داشت آگهی دهندگان را وادار کند در این پلتفرم باقی بمانند.

برخی کاربران روز گذشته اعلام کردند گزینه سرویس حق اشتراکی جدید برای دریافت تیک آبی ناپدید شده است. از سوی دیگر منبعی آگاه نیز اعلام کرد ارائه آن به کاربران متوقف شده است.

از زمان ارائه سرویس، حساب های کاربری جعلی که ادعا می کردند به برندهای بزرگ تعلق دارند از جمله تسلا، اسپیس ایکس، روبولکس، نستله و لاکهید مارتین با تیک های آبی در توئیتر ظاهر شده بودند.

حساب کاربری تیم پشتیبانی توئیتر در این باره نوشته است: برای مقابله با جعل هویت، ما برچسب «رسمی» را به برخی حساب ها اضافه کردیم. البته این برچسب روز چهارشنبه ارائه شده بود اما ماسک ظرف چند ساعت آن را حذف کرد.

دو هفته پس از آنکه ماسک توئیتر را به قیمت ۴۴ میلیارد دلار خرید، تقریبا نیمی از کارمندان آن را اخراج کرد، هیات مدیره و مدیران ارشد پلتفرم حذف شدند و چشم انداز ورشکستگی آن نیز بیشتر شد.

کمیسیون فدرال تجارت آمریکا نیز روز پنجشنبه اعلام کرد با نگرانی عمیق تحولات توئیتر را نظارت می کند.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا