zoomit

همکاری ابر آوران و زیتل برای عرضه‌ ۵G Cloud

همکاری ابر آوران و زیتل برای عرضه‌ ۵G Cloud

به گزارش newslan، حمید رستمی، معمار کسب‌وکار ابر آروان در پنجمین رویداد سوارابرها که در حال برگزاری است، از شبکه‌ی شرکای آروان گفت که سرویس‌های ابری به‌کمک آن‌ها آماده‌ی بهره‌برداری در صنایع مختلف می‌شوند. میلاد اصانلو، معاون تجاری زیتل هم هم‌زمان با این خبر به حمید رستمی پیوست تا همراه هم از همکاری استراتژیک ابر آروان و زیتل خبر دهند.

به‌گفته‌ی رستمی در این همکاری استراتژیک، شبکه ۵G زیتل و زیرساخت ابری آروان در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند. این همکاری یک مسیر R&D (تحقیق و توسعه) و اجرایی ۵ ساله دارد و بخش بزرگی از فناوری آینده را خواهد ساخت.

همچنین میلاد اصانلو، معاون تجاری زیتل هم در این مورد بیان کرد:

ما می‌خواهیم به کمک ابر آروان بستری بسازیم که IOT، بازی‌های آنلاین، Industry4 و چیزهایی که تا به امروز شبیه رویا بودند، در عمل اجرایی شوند.

رستمی از یکپارچگی کیف پول پی‌پاد و ابر آروان به‌عنوان نمونه‌ی دیگری از شبکه‌ی شرکای آروان نام برد و گفت: «مشتریان می‌توانند از درگاه داخلی پاد و کیف پول پی‌پاد برای خرید محصولات ابر آروان استفاده کنند.»

همکاری آروان و آوین در توسعه‌ی IPTV ابری

در ادامه پنجمین رویداد سوار ابرها، حمید رستمی از پیاده‌سازی یک پلتفرم IPTV با همکاری شرکت «آوین انس» به‌عنوان یک همکاری تجاری موفق دیگر یاد کرد. به‌گفته‌ی او پنج شرکت ارایه‌ی خدمات ویدیویی از جمله‌ تلویزیون اینترنتی AIO از این پلتفرم استفاده می‌کنند. آن‌طور که رستمی گفت شبکه آیو اسپرت در ماه اول مهاجرت به ابر، یک ترافیک ۱۸۳ گیگابیت‌برثانیه‌ای (۱۸۳gb/s) را تجربه کرده که این عدد حدود ۱۸ برابر ظرفیت قابل ارایه در دیتاسنتر قبلی بوده است.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا