zoomit

تبلت ۱۵۰ دلاری Blackview Tab 13 بدون وای‌فای و سیم‌کارت به اینترنت متصل می‌شود

تبلت ۱۵۰ دلاری Blackview Tab 13 بدون وای‌فای و سیم‌کارت به اینترنت متصل می‌شود

شرکت بلک‌ویو معمولاً دستگاه‌های بسیار مقاومی تولید می‌کند که استحکام فراوانی دربرابر ضربه یا افتادن از ارتفاع دارند. این شرکت برخلاف سنت‌ خود، تبلت جدیدی به نام Blackview Tab 13 معرفی کرده است که طراحی چندان مقاومی ندارد؛ ولی قابلیت‌هایی دارد که در سایر تبلت‌ها پیدا نمی‌شوند.

به‌گزارش اندروید سنترال، تبلت جدید برند بلک‌ویو از پردازنده‌ی Helio G85 مدیاتک و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی با قابلیت ارتقا تا یک ترابایت ازطریق کارت حافظه‌ی میکرو SD و ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم استفاده می‌کند. تبلت مذکور می‌تواند به‌صورت مجازی ظرفیت رم را به ۱۰ گیگابایت افزایش دهد؛ قابلیتی که پیش‌تر در برخی از گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار مشاهده کرده بودیم.

تبلت بلک ویو تب 13 از تمام زوایا

مهم‌ترین قابلیت تبلت جدید بلک‌ویو پشتیبانی از فناوری اینترنت SIMO است. بلک‌ویو تب ۱۳ با بهره‌مندی از فناوری داده‌ی مجازی SIMO می‌تواند بدون نیاز به سیم‌کارت یا شبکه‌ی وای‌فای به اینترنت متصل شود. فراموش نکنید تبلت بلک‌ویو متکی‌بر SIMO 1.0 است که صرفاً در اتحادیه‌ی اروپا، بریتانیا، آمریکا، مکزیک، کانادا و ژاپن دردسترس قرار دارد. بلک‌ویو می‌گوید در آینده از SIMO 2.0 در تبلت‌های دیگرش نیز استفاده خواهد کرد.

بلک‌ویو می‌گوید هنگام استفاده‌ی اولیه از تبلت، کاربر باید به وای‌فای متصل شود تا فرایند ثبت SIMO انجام بگیرد. به این نکته توجه کنید که برای دسترسی به اینترنت SIMO کاربر بسته به محل زندگی‌اش باید مبلغی مشخص پرداخت کند.

حالت پی سی تبلت بلک ویو تب 13

تبلت بلک‌ویو به صفحه‌نمایش ۱۰٫۱ اینچ فول HD پلاس مجهز است که از استاندارد حفاظت دربرابر نور آبی استفاده می‌کند. بلک‌ویو می‌گوید تب ۱۳ اولین تبلت در نوع خود است که از حالت کامپیوتر پشتیبانی می‌کند. این حالت به شما امکان می‌دهد بلک‌ویو تب ۱۳ را از تبلت به کامپیوتر تبدیل کنید و کارهایی مثل بازکردن هم‌زمان چند پنجره را انجام دهید. گفتنی است تبلت‌های چند شرکت دیگر نیز حالت مشابهی دارند.

وزن و ضخامت تبلت بلک ویو تب 13 نمای جلو

تبلت بلک‌ویو تب ۱۳ از باتری ۷٬۲۸۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کند که ۷۰۰ میلی‌آمپرساعت بیشتر از باتری تبلت نسل قبل است. بلک‌ویو می‌گوید این باتری می‌تواند تا ۳۰ ساعت شارژدهی کند. تبلت یادشده از رابط کاربری Doke OS 3.0 برپایه‌ی سیستم‌عامل اندروید ۱۲ بهره‌ می‌گیرد.

بلک‌ویو تب ۱۳ در پنل پشتی میزبان دوربین دوگانه‌ی ۱۳ مگاپیکسلی و در پنل جلویی میزبان دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است. وزن بلک‌ویو تب ۱۳ به ۴۵۰ گرم و ضخامتش به ۷٫۷ میلی‌متر می‌رسد. بلک‌ویو تب ۱۳ را از هم‌اکنون با قیمت ۱۵۰ دلار و در رنگ‌های آبی و خاکستری می‌توان تهیه کرد.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا