شبكه اجتماعی

زندگی بدون فیس‌بوک و توییتر فوق‌العاده است!

زندگی بدون فیس‌بوک و توییتر فوق‌العاده است!

رابرت هابک، وزیر اقتصاد آلمان در رویدادی به همراه برونو لومر، وزیر دارایی فرانسه در پاریس به خبرنگاران گفت: پس از این که هک شدم، مدت چهار سال است که بدون فیس‌بوک و توییتر زندگی کرده ام و زندگی خارق العاده بوده است.

به گزارش نیوزلن از ایسنا، لومر گفت: می توانم تایید کنم که زندگی بدون فیس‌بوک خیلی خوب است و می توانیم بدون فیس‌بوک خیلی خوب زندگی کنیم. غولهای دیجیتالی باید درک کنند که قاره اروپا ایستادگی خواهد کرد و حاکمیت خود را اثبات می کند.

این دو سیاستمدار به اظهارات مطرح شده در گزارش سالانه شرکت مِتا پلتفرمز (شرکت مادر فیس‌بوک) واکنش نشان دادند. در این گزارش که پنج شنبه هفته گذشته منتشر شد، هشدار داده شده بود اگر این شرکت نتواند به توافق جدید یا فعلی برای تغییر دیتا اتکا کند، در این صورت احتمالا قادر نخواهد بود شماری از مهمترین محصولاتش از جمله فیس‌بوک و اینستاگرام را در اروپا عرضه کند.

هابک گفت: اتحادیه اروپا بازار داخلی بزرگی با قدرت اقتصادی بالایی است که اگر با وحدت عمل کند، با چنین  چیزی مرعوب نمی شود.

بر اساس گزارش بلومبرگ، لومر هم به راه‌هایی شامل مقررات حریم خصوصی، دریافت مالیات و مسدود کردن توسعه ارزهای دیجیتال اشاره کرد که دولتهای اروپایی از طریق آنها غولهای فناوری را به چالش کشیده اند.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا