zoomit

گوشی‌های سری شیائومی ۱۲S احتمالاً فقط در بازار چین عرضه خواهند شد

گوشی‌های سری شیائومی ۱۲S احتمالاً فقط در بازار چین عرضه خواهند شد

شیائومی در اقدامی کم‌سابقه احتمالاً گوشی‌های جدید سری شیائومی ۱۲S را فقط در چین عرضه خواهد کرد. ریچارد لای از وب‌سایت انگجت می‌گوید یکی از سخن‌گویان این شرکت چینی عرضه‌ی انحصاری سری ۱۲S در بازار چین را تأیید کرده است؛ بنابراین، خریدارانی که خارج از این کشور زندگی می‌کنند و قصد داشتند این گوشی را بخرند، احتمالاً ناامید خواهند شد.

متأسفانه پیش‌ازاین نیز عرضه‌ی انحصاری بسیاری از محصولات جذاب فناوری در چین را شاهد بوده‌ایم و سری ۱۲S شیائومی نیز ازجمله دستگاه‌هایی هستند که در سایر نقاط جهان به‌سختی می‌توان آن‌ها را خرید.

بررسی‌های اولیه از سری شیائومی ۱۲S و به‌‌ویژه ۱۲S اولترا نشان‌دهنده‌ی عملکرد بسیار رضایت‌بخش دوربین این گوشی است که شاید یکی از دلایل آن، همکاری این شرکت با لایکا باشد. امیدواریم این همکاری ادامه یابد و در سری شیائومی ۱۳ نیز افزایش کیفیت دوربین را شاهد باشیم.

ابعاد حسگر سونی IMX989

مقاله‌ی مرتبط:

  • شیائومی ۱۲S اولترا دربرابر آیفون ۱۳ پرو مکس و سایر پرچمداران بازار چه حرف‌هایی برای گفتن دارد؟
  • لپ تاپ شیائومی بوک پرو ۲۰۲۲ با پردازنده نسل دوازدهمی اینتل، نمایشگر ۴K و طراحی آشنا رونمایی شد

روز گذشته، شیائومی سری ۱۲S را در سه نسخه معرفی کرد: شیائومی ۱۲S و شیائومی ۱۲S Pro و ۱۲S اولترا. بااین‌حال، شاید ستاره‌ی اصلی رویداد دیروز، مدل ۱۲S اولترا بود که از حسگر بزرگ IMX989 سونی بهره می‌برد. این سنسور ۵۰ مگاپیکسلی به‌همراه لنز ۸P و پوشش‌های متعدد، تبت تصاویر و ویدئوهای شفاف و باکیفیت را تضمین می‌کند. گشودگی دیافراگم دوربین اصلی این گوشی F/1.9 است و ترکیب پیکسل و ابعاد پیکسل‌ها که اساساً تا ۳٫۲ میکرومتر افزایش می‌یابد، نوید‌بخش تصاویری با کیفیت عالی در شرایط نوری نامناسب است.

دوربین ۱۲S اولترا می‌تواند عکس‌هایی با نویز کمتر و جزئیات بیشتر نیز ثبت کند؛ قابلیتی که بسیاری از علاقه‌مندان به عکاسی از آن لذت خواهند برد. براساس گزارش‌ها، سنسور جدید IMX989 با همکاری سونی و شیائومی ساخته شده است؛ اما مطمئناً در آینده‌ی نزدیک، از آن در سایر گوشی‌های هوشمند بازار نیز استفاده خواهد شد. مدل پایه‌ی شیائومی ۱۲S با قیمت حدود ۶۰۰ دلار عرضه می‌شود. همچنین، فروش شیائومی ۱۲S اولترا با قیمت پایه‌ی ۹۰۰ دلار در چین آغاز شده است.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا