zoomit

اپل واچ اولترا با برخی از بندهای قدیمی اپل سازگاری دارد

اپل واچ اولترا با برخی از بندهای قدیمی اپل سازگاری دارد

براساس آنچه در وب‌سایت رسمی اپل آمده است، ساعت ۴۹ میلی‌متری رده‌بالای اپل واچ اولترا با اکثر بندهایی که هم‌اکنون در بازار موجود هستند سازگاری دارد. به‌طور مشخص‌تر گفته شده Apple Watch Ultra با بندهای طراحی‌شده برای مدل‌های ۴۲ میلی‌متری، ۴۴ میلی‌متری و ۴۵ میلی‌متری اپل واچ (که سری ۸ و مدل‌های قدیمی‌تر را شامل می‌شود) سازگار است.

آن‌طور که مک‌رومرز می‌نویسد، اپل واچ اولترا با بندهایی که برای مدل‌های ۳۸ میلی‌متری، ۴۰ میلی‌متری و ۴۱ میلی‌متری تولید شده‌اند سازگار نخواهد بود. اپل می‌گوید تمامی بندهای بافته‌شده و بندهای سری سولو لوپ با اپل واچ اولترا سازگارند.

مقاله‌های مرتبط:

  • اپل واچ اولترا با نمایشگر غول‌پیکر و دکمه‌ی اضافی برای ورزشکاران رونمایی شد
  • اپل واچ سری ۸ با طراحی آشنا، حسگر سنجش دما و قابلیت تشخیص تصادف معرفی شد

از طرفی بندهای Trail Loop و Alpine Loop و Ocean Band که برای اپل واچ اولترا تولید شده‌اند با اپل واچ‌های ۴۴ میلی‌متری و ۴۵ میلی‌متری سازگار خواهند بود.

اپل واچ اولترا برای اولین بار در تاریخ ساعت‌های اپل، شارژدهی را به ۳۶ ساعت ارتقاء می‌دهد. این ساعت هوشمند بدنه‌ای بسیار مقاوم دارد و با تمرکز بر ورزشکاران حرفه‌ای تولید شده است. اپل واچ اولترا از نمایشگری با روشنایی ۲٬۰۰۰ نیت، دکمه‌ای اضافه (افزون‌بر دیجیتال کراون) و فناوری موقعیت‌یاب دوفرکانسه استفاده می‌کند.

براساس اعلام رسمی، اپل واچ اولترا در تاریخ ۲۳ سپتامبر ۲۰۲۲ (۱ مهر ۱۴۰۱) با قیمت ۷۹۹ دلار دردسترس قرار می‌گیرد.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا