مديريت ICT

سامانه‌های فناوری اطلاعات شرکت مخابرات رونمایی شد

سامانه‌های فناوری اطلاعات شرکت مخابرات رونمایی شد

آیین بهره برداری از سامانه‌های فناوری اطلاعات شرکت مخابرات ایران امروز با حضور مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و دیگر مسئولان مربوطه رونمایی شد.  

به گزارش نیوزلن از ایسنا، در ابتدای این مراسم، میثم سید صالحی _ معاون فناوری اطلاعات شرکت مخابرات_ به معرفی سامانه‌های افتتاح شده پرداخت و توضیحاتی درباره کارکرد، قابلیت و ویژگی‌های مهم این سامانه ها ارائه کرد.  

سامانه‌های  صمصام، کاروان (مدیریت مشتریان مخابرات)، کارا (مدیریت نیروهای میدان) و بازار برخی از سامانه‌هایی بودند که امروز افتتاح شدند.

در این مراسم داوود زارعیان_ معاون تجاری و امور مشتریان شرکت مخابرات هم اظهار کرد: در زمینه هایی که افتتاح شد تقریبا به جز دو یا سه سامانه که ما نقشی در آن نداشتیم، بقیه سامانه‌ها به حوزه تجاری مربوط می شود و امیدواریم از سامانه ها به خوبی استفاده کنیم.  
وی افزود: راه اندازی سامانه ها منوط به بهره برداری درست آنها است و آموزش در این زمینه هم بسیار مهم است و باید مورد توجه قرار بگیرد. در حوزه معاونت تجاری دو موضوع مهم باید همواره مورد توجه قرار گیرد که آنها سفر و تجربه مشتری است و این دو موضوع بدون آی تی معنا ندارد. کاربرد دیگری که این سامانه‌ها می توانند داشته باشند رصد، پیگیری مشتری‌ها است. بحث دیگر بازاریابی و فروش است که سامانه‌های افتتاح شده می‌توانند به ما کمک کنند.  

وی تاکید کرد: در حال حاضر ما ۳۰ میلیون مشترک تلفن ثابت و ۵ میلیون میلیون مشترک اینترنت پر سرعت داریم که نیازمند تعامل با ما هستند و امیدواریم این تعامل از طریق سامانه‌هایی که امروز رونمایی شد انجام شود.  
همچنین مجید سلطانی_ مدیرعامل شرکت مخابرات ایران _ در این مراسم گفت: شرکت مخابرات ایران یک شرکت خدمات رسان به مردم است و جزو شرکت‌های بزرگ و مهم کشور است و خدماتی که ارائه می دهند مورد نیاز مردم است.  

وی تاکید کرد: برای ارایه خدمات بهتر و سریع تر به مردم نیازمند تحولاتی درونی و بیرونی است و تحولات درونی  شرکت مخابرات ابعاد مختلفی دارد.  

سلطانی درباره نقش افتتاح و رونمایی این سامانه ها تشریح کرد: زمانی که درباره تحولات بیرونی مصاحبه و صحبت می کنم نگاهم به تحولات درونی هم هست و البته فقط سرعت مهم نیست بلکه کیفیت و دانش و مطرح است.  

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران توصیه کرد: استقرار سامانه‌های افتتاح شده نیازمند همکاری و همگرایی همه مدیران مخابرات است تا اثرات آن را در مشتریان مشاهده کنیم.  

وی با بیان اینکه توسعه فناوری اطلاعات نیازمند دوکار بزرگ است، ادامه داد: سرمایه گذاری یکی از اقداماتی است که باید انجام شود و ما در حوزه فناوری اطلاعات شرکت مخابرات سرمایه گذاری مناسبی انجام نداده‌ایم و باید سرمایه گذاری مناسب را انجام دهیم.  
سلطانی در پایان سخنان خود بر لزوم توجه به نیرو و منابع انسانی اشاره کرد و گفت توجه به این موضوع بسیار مهم است چراکه رقبا در این حوزه بسیار زیاد هستند.  

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا