zoomit

رنگ جدید پیکسل بادز پرو همراه با قابلیت تشخیص مکالمه معرفی شد

رنگ جدید پیکسل بادز پرو همراه با قابلیت تشخیص مکالمه معرفی شد

گوگل در رویداد Made By Google 2023 علاوه‌بر گوشی‌ پرچم‌دار جدید پیکسل ۸ پرو، دیگر گجت‌های جدید خود، یعنی پیکسل واچ ۲ و پیکسل بادز پرو را رونمایی کرد.

گوگل Pixel Buds Pro که سال گذشته عرضه شده بود، امسال به‌روزرسانی و صدای فراگیر و اکولایزر ۵ باند کامل به تنظیمات آن اضافه شد. گوگل با معرفی سری گوشی‌های پیکسل ۸، رنگ‌های جدیدی نیز برای پیکسل بادز پروِ مجهز به Noise Canceling در نظر گرفته است.

هندزفری‌ جدید گوگل در رنگ آبی و سرامیکی به‌خوبی در توازن و هارمونی با جدیدترین گوشی‌های گوگل قرار می‌گیرد. از این مهم‌تر گوگل اعلام کرده است که در هفته‌های آتی ویژگی‌های نرم‌افزاری جدیدی به ایرباد پرچم‌دارش اضافه می‌کند که در صدر فهرست این ویژگی‌های جدید، قابلیت تشخیص مکالمه به‌چشم می‌خورد.

قابلیت تشخیص مکالمه عملکردی مانند آنچه در بین بهترین هندزفری های بازار می‌بینیم، ارائه می‌کند. پیش‌تر، چنین ویژگی‌ای را در محصولات سونی و اپل و سایر برندهای بزرگ دیده‌ایم و حالا پیکسل بادز پرو نیز می‌تواند وقتی شروع به صحبت کنید، به‌صورت خودکار مکالمه را تشخیص دهد و حالت Transparency را فعال کند و هر صدایی که در حال گوش‌دادن به‌ آن باشید، متوقف کند.

منبع : زومیت

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا