zoomit

ویدیو نگاه نزدیک به گلکسی S23 FE، نکته جالبی در بر دارد [تماشا کنید]

ویدیو نگاه نزدیک به گلکسی S23 FE، نکته جالبی در بر دارد [تماشا کنید]

در ادامه‌ی سیل افشای اطلاعات دستگاه‌های مختلف، بار دیگر نوبت به گلکسی S23 FE رسیده است؛ پیش‌از‌این، تصاویر و برخی از مشخصات این گوشی فاش شده بودند؛ اکنون علاوه‌بر دو ویدیوی تبلیغاتی، دو ویدیوی واقعی نیز از این گوشی در شبکه‌ی‌ اجتماعی X (توییتر سابق) منتشر شده‌ است.

ویدیوهای فاش‌شده در ایکس، گلکسی S23 FE را از زوایای مختلف به تصویر می‌کشند؛ گوشی نمایش داده شده در این ویدیو‌ها، رنگ گرافیتی با فریم نقره‌ای دارد و پنل پشتی براق آن مستعد جذب اثر انگشت است. نکته‌ی دیگری که در این ویدیو‌ها خودنمایی می‌کند، حاشیه‌ی نسبتاً ضخیم نمایشگر این گوشی نسبت به دیگر مدل‌های خانواده‌ی گلکسی S23 است.

نکات خاص دیگری از دو ویدیو‌ی کوتاه فاش‌شده نمی‌توان برداشت کرد، اما این موضوع که ویدیوهای این‌چنینی از این دستگاه منتشر می‌شود، می‌تواند نشانگر عرضه‌ی قریب‌الوقوع آن باشد.

ویدیو‌های فاش شده‌ی گوشی جدید سامسونگ به همین‌جا ختم نمی‌شود؛‌ کاربر Yabhishekhd نیز دو کلیپ تبلیغاتی کوتاه از S23 FE به اشتراک گذاشت. یکی از این ویدیو‌ها، از صفحه‌نمایش این گوشی تعریف می‌کند و آن را «صفحه‌نمایش حماسی» می‌خواند؛ ویدیو‌ی دیگر هم با اشاره به دوربین سه‌گانه‌ی «حماسی» S23 FE، آن را «مناسب تولید کنندگان محتوا» معرفی‌ می‌کند.

طبق گزارشات، گلکسی S23 FE به نمایشگر ۶٫۴ اینچی OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز می‌شود؛ در حفره‌ی این نمایشگر، یک دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی جا‌خوش کرده و در پشت گوشی، شاهد به‌کارگیری یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین اولترا‌واید ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابری هستیم.

گلکسی S23 FE با اندروید ۱۳ از راه می‌رسد و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری آن با سرعت ۲۵ وات شارژ خواهد شد؛ خوشبختانه امکان شارژ بی‌سیم با سرعت ۱۵ وات و هم‌چنین شارژ بی‌سیم معکوس با سرعت ۴٫۵ وات به این گوشی اضافه شده است.

منبع : زومیت

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا