تبلیغات

تماس با کارت سبز، آدرس، تلفن، ساعت کاری

بسیاری از افراد به دنبال انتخاب یک روش آسان برای مهاجرت به کشورهای دیگر یا ثبت‌نام لاتاری یا خدماتی از این قبیل هستند. ازآنجایی‌که همه شرکت‌ها از نام و نشان خوبی در این روند برخوردار نیستند و به دلایل مختلف نارضایتی مراجعه‌کنندگان را به دنبال داشته‌اند، افراد در پی یک شرکت مهاجرتی معتبر برای پیشبرد کارهای خود هستند.

 

بسیاری از افراد به دنبال انتخاب یک روش آسان برای مهاجرت به کشورهای دیگر یا ثبت‌نام لاتاری یا خدماتی از این قبیل هستند. ازآنجایی‌که همه شرکت‌ها از نام و نشان خوبی در این روند برخوردار نیستند و به دلایل مختلف نارضایتی مراجعه‌کنندگان را به دنبال داشته‌اند، افراد در پی یک شرکت مهاجرتی معتبر برای پیشبرد کارهای خود هستند. تماس با کارت سبز، با دارا بودن بیش از ۱۲ سال سابقه در این امر، به‌عنوان پلی میان افراد و سایر کشورها است و در این زمینه خدمات بی‌نظیری را به متقاضیان ارائه داده است. امر مهاجرت، دنیای پیچیده‌ای دارد که قبل از هر کاری باید ابتدا به انتخاب روش آن خوب فکر کنید. استفاده از خدمات این شرکت شامل همراهی در مهاجرت یا ثبت رزومه، ویزا و امثال این موارد هستند. در ادامه مقاله با معرفی شرکت کارت سبز که بهترین خدمات را به افراد ارائه می‌دهد با ما همراه باشید.

کارت سبز

معرفی شرکت کارت سبز

کارت سبز، از بهترین شرکت‌های مهاجرتی است که در جهت تأمین رضایت افراد و رفاه آن‌ها، خدمات بسیاری را به آن‌ها ارائه می‌دهد. این مجموعه با عملکرد بی‌نظیر خود از زمان تأسیس تاکنون، توانسته امور مربوط به متقاضیان را با بالاترین کیفیت پیش ببرد و در نهایت رضایت افراد را جلب کند. برای مراجعه به این شرکت و برخورداری از خدمات آن کافی است به نشانی اینترنتی آن به آدرس https://cartesabz.net آن رجوع یا با تماس با کارت سبز، از آن‌ها طلب یاری کنید. این مجموعه در تک‌تک مراحل همراه شما است. برخی از خدمات ارائه شده توسط این شرکت مهاجرتی عبارت‌اند از:

مشاوره جهت انتخاب روش مناسب مهاجرت با توجه شرایط هر فرد

مشاوران توانمند شرکت مهاجرتی کارت سبز در زمینه مهاجرت، متقاضیان را در چگونگی به‌دست آوردن اسناد موردنیاز، چگونگی ارائه آن‌ها و میزان هزینه‌ها راهنمایی می‌کنند و سپس در بازه زمانی مشخص اقدامات لازم و مربوط به هریک را پیش می‌برند. در این مدت به‌طور مداوم از طریق ایمیل یا تلفن، با مشتری ارتباط برقرار می‌کنند. شرح وظایف این مشاوران عبارت‌اند از:

  • نظارت بر کلیه اسناد مربوط به ثبت‌نام و دریافت ویزا
  • تهیه و بررسی دقیق مدارک و اسناد قانونی
  • اطلاع ‌رسانی هزینه‌ها
  • کمک به متقاضی جهت انجام سریع درخواست آن

کارت سبز

برنامه‌ریزی اختصاصی برای هر فرد

مهاجرت به کشورهای دیگر نیازمند یک برنامه‌ریزی دقیق و آماده ساختن متقاضی توسط مؤسسه مهاجرتی است. خوشبختانه یکی از خدماتی که شرکت کارت سبز به کلیه مراجعه‌کنندگان ارائه داده است عبارت‌اند از:

  • محاسبه هزینه تکمیل مدارک
  • ترجمه مدارک تحصیلی
  • ترجمه رزومه
  • تحقیق در زمینه‌های مختلف برای کشور مقصد

پشتیبانی حضوری و آنلاین جهت پاسخگویی به سؤالات متقاضیان

مؤسسه مهاجرتی کارت سبز، جهت رفاه حال متقاضیان، کلیه خدمات خود را به‌صورت حضوری، تماس با کارت سبز یا به‌صورت آنلاین ارائه می‌دهد. پذیرش غیرحضوری آن از طریق تلگرام، واتس‌آپ و اینستاگرام صورت گرفته و همچنین جهت پرداخت هزینه‌ها، به سامانه آنلاین و درگاه امن بانکی شاپرک می‌توان مراجعه کرد.

برخی ویژگی‌های مؤسسه‌های مهاجرتی معتبر

اولین شرط جهت شروع مسیر پر چالش مهاجرت، انتخاب یک مؤسسه مهاجرتی معتبر است که با خیال راحت کارها را به او بسپارید و آن شرکت، در نقش دوست و همراه کلیه امور مربوط با شما را دنبال کند. لازم به ذکر است که یک مؤسسه مهاجرتی معتبر دارای فاکتورهایی است که عبارت‌اند از:

  • مجوز قانونی
  • سابقه زیاد فعالیت
  • بررسی دقیق پرونده‌های مهاجرتی
  • اطلاعات به‌روز و مفید
  • داشتن متخصصان و مشاوران با‌تجربه و کاربلد
  • عقد قرارداد رسمی به همراه ضمانت

کارت سبز

راه‌های تماس به کارت سبز

جهت برخورداری از خدمات این شرکت، مشاوره و کمک گرفتن از آن‌ها باید از راه‌های مختلف اقدام کرد و تیم پشتیبانی قوی این شرکت آماده پاسخگویی و خدمات‌رسانی به افراد در هر زمینه‌ای است. آدرس و راه‌های تماس با کارت سبز عبارت‌اند از:

آدرس

ایران، تهران، اتوبان همت غرب، شهرک گلستان، بلوار کوهک (علیمرادی)، مجتمع تجاری اداری طوبی چیتگر، برج A شمالی، طبقه ۱۱، واحد ۱

ساعت کاری

از روز شنبه تا روز چهارشنبه، ساعت ۹ تا ۱۷ و روز پنجشنبه تا ساعت ۱۳ (غیر از روزهای جمعه و تعطیلات رسمی)

وب سایت

www.cartesabz.net

تلفن ثابت

 ۰۲۱-۴۹۳۷۴

تلگرام کارت سبز

۰۹۳۹۱۳۲۴۴۶۷

آیدی پشتیبان تلگرام

cartesabz_admin@

کانال تلگرام

cartesabz@

اینستاگرام کارت سبز

Cartesabz@

کارت سبز با بیش از ۱۲ سال سابقه، پلی میان شما و خارج کشور است

اگر شما نیز به دنبال ارتباط با شرکت‌های بین‌المللی هستید، یا علاقه‌مندید در کشورهای توسعه‌یافته و مدرن نظیر آمریکا و کانادا اوقات خود را سپری کنید، چنانچه نیازمند یک رزومه مطابق با استانداردهای جهانی هستید یا تمایل به ثبت مقالات خود در ژورنال‌های معتبر دارید، اگر نیاز به مکاتبه رسمی با شخص یا مرکزی به زبان لاتین دارید و اگر خواهان ترجمه متون از انگلیسی به فارسی و بالعکس از فارسی به انگلیسی هستید و از دانش زبانی کافی برای این کار برخوردار نیستید، و یا اگر علاقه‌مند به طراحی وب‌سایت و ترجمه وب‌سایت شخصی خود به زبان انگلیسی هستید، تنها با تماس با کارت سبز می‌توانید در موارد ذکرشده از آن‌ها بخواهید راهنما و همراه شما باشند. این شرکت به شماره ثبت ۵۵۳۶۷۰ به‌عنوان مجموعه حقوقی ثبت‌شده است و ۴ مجوز رسمی دارد که می‌توانید با خیال راحت، کار خود را به آن‌ها بسپارید.

آشنایی با شرکت کارت سبز، آدرس و راه‌های تماس آسان و بی‌دغدغه با آن

آگاهی از امور مختلف جهت مهاجرت، یا سایر اقداماتی که ذکر شد، بهتر است با کمک گرفتن از مؤسسات معتبر و شرکت‌های مهاجرتی خوش‌نام، در بهترین و کوتاه‌ترین راه انجام شود تا مسیر برای رسیدن به مقصد موردنظر هموار و از هرگونه خطا در ابتدای مسیر و سردرگمی جلوگیری شود؛ چراکه مشکلات جبران‌ناپذیری به دنبال خواهد داشت. این شرکت معتبر در تمامی مراحل متقاضی را یاری کرده و بابت خدمات بی‌نظیری که به آن‌ها ارائه می‌دهد، هزینه دریافت خواهند کرد. کافی است برای استفاده از خدمات آن از طریق یکی از راه‌های ذکرشده تماس با کارت سبز، به ارتباط با آن بپردازید و از آن‌ها طلب یاری کنید. آن‌ها سعی می‌کنند بهترین خدمات و پیشنهادها را ارائه و افراد را در این مسیر یاری کنند. در این مقاله سعی بر آن بود که به بررسی خدمات شرکت مهاجرتی کارت سبز و ذکر آدرس و راه‌های ارتباط با آن بپردازیم تا در صورت تمایل برای پیشبرد کارها از آن‌ها کمک بگیرید.

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا